Ga naar inhoud

Bonken bij centrifigureren


Aanbevolen berichten

Wasmachiene Miele W 3241 werkt goed maar de trommel slaat bij het centrifugeren,

Zodra de machiene gaat centrifugureren  en een bepaalt toerental bereikt maakt de machiene kabaal maar zodra volledig op toeren is dat weer weg. 

Zodra die stopt met centrifugeren loopt het toerental weer terug en dan bonkt die weer.

Link naar reactie

Helaas geen oplossing, dank voor de hulp

Geluid is vrijwel hetzelfde gebonk

Machine 3 x uit elkaar gehaald maar geen oorzaak kunnen vinden, op mijn leeftijd van 76 jaar niet zo maar een klusje.

Schokbrekers zijn vervangen, trommel draait tot aan centrifugeren goed

Even dacht ik dat de vlotter behuizing bij het schudden van de machine de stenen vloer raakt maar na het stellen van de pootjes ook zonder resultaat

Zodra het toerental bij het centrifugeren begint gaat het mis, misschien het lager maar het blijft gissen

Voor mij nu een nieuwe machine, maar geen Miele is alleen maar duur en zeker niet zonder problemen

Groet

RHW

 

Link naar reactie

Ja, jammer dat we je niet hebben kunnen helpen.

Naast de lagers, die natuurlijk ook speling kunnen hebben, denk ik meer richting trommelkruis.

Want dit is een bekend probleem van o.a. Miele, die deze constructiewijziging toentertijd doorgevoerd heeft.

En zijn de reparatiekosten dusdanig hoog, dat er sprake is van total loss, als je de reparatie niet zelf kunt doen.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...