jandevriest Geplaatst: 10 mei Delen Geplaatst: 10 mei Weet iemand wat dit 'extra' back-uppen voor zin heeft? Het gebruik van OneDrive ìs toch in feite een cloud-back-up van al mijn bestanden? Ik kwam er op omdat ineens 'bureaublad' bij OnDrive in de verkenner wordt vermeld. Waarschijnlijjk denken jullie nu 'lekker belangrijk', maar ik wil mn files zo schoon en overzichtelijk mogelijk houden... Quote Link naar reactie
Manuel Geplaatst: 10 mei Delen Geplaatst: 10 mei Hi Jan! Officieel is OneDrive een online opslag. Je kunt dus ook gewoon OneDrive gebruiken zonder dat je de bestanden ergens anders hebt staan. Het back-uppen van al je bestanden in OneDrive kan echter wel heel handig zijn. Mocht er iets gebeuren met je pc/laptop heb je het nog in de cloud. Mocht je nou 2 machine's gebruiken kan je ook d.m.v. OneDrive overal dezelfde Desktop/Documenten etc hebben. Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
Oplossing jandevriest Geplaatst: 13 mei Auteur Oplossing Delen Geplaatst: 13 mei Thanks Manuel, ja ik ken de werking, maar vond het aanbod van Microsoft vreemd, omdat ik al en abonnement heb: het is bedoeld voor mensen die nog klant moeten worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen