Ga naar inhoud

Gebruik jij een spraak assistent?


Alex

Aanbevolen berichten

iStock-1062906830.thumb.jpg.2b0630fb083df0f9a118ffa43a043782.jpgSommige mensen vinden het onwennig pf onnodig om apparaten te besturen met hun stem. Anderen doen het dagelijks. Het kan in ieder geval best handig zijn. En ik let er ook op bij het aanschaffen van nieuwe producten. Ik kijk altijd even of het wordt ondersteund door een spraak assistent. Ik gebruik zelf Google home mini thuis. Ik zet de muziek, lampen en de tv aan met mijn stem. Het werkt overigens niet altijd even vlekkeloos. Soms moet je het commando een paar keer geven voordat het wordt opgevolgd. Siri op mijn iPhone gebruik ik nooit.

Gebruik jij een spraak assistent om apparaten te besturen?

Link naar reactie

In huis: nee, nog niet echt nodig gehad. Weet ook niet of ik het leuk vindt dat Google alles 'meeluistert' in huis

In de auto: JA! Mijn auto heeft 'Android Auto' dus even op het microfoontje klikken en praten maar! Vooral even een berichtje sturen werkt perfect zonder dat je de telefoon hoeft vast te houden. Veel veiliger wat mij betreft ?

  1. Klik op de microfoon (op het centrale touchscreen)
  2. Ik: Stuur WhatsApp bericht naar Pinokkio de Leugenaar
  3. Google: wat is het bericht? 
  4. Ik: Waarom is jouw neus zo lang vandaag?
  5. Google: ik heb verstaan 'Waarom is jouw neus zo lang vandaag'
  6. Google: wilt u versturen of aanpassen?
  7. Ik: Versturen!
  • Hahaha 1

Klusser - Motormuis - IT-er - Fotograaf - Gadgets liefhebber - Techneut - Nieuwsgierig - ...

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...