Ga naar inhoud

Apple HomePod Mini verkoop start in NL & BE


Manuel

Aanbevolen berichten

Vanaf vandaag start Apple met de verkoop van de HomePod mini in Nederland en België.
image.png.e147ac88174613f1f41782b4eb579e86.png
De HomePod mini is er een waar ik al langere tijd op zit te wachten. Mijn plan is om in elke kamer er eentje te plaatsen en in de woonkamer 2 voor stereo geluid.
Waarom? Omdat ik dan overal door het huis Siri kan aanroepen voor de Smart functies. Helaas heeft Spotify nog steeds geen native app er voor gemaakt en is Spotify dan ook niet als app direct erop beschikbaar. Misschien toch maar eens de Switch naar Apple Music maken.

Heeft iemand anders ervaring met de grote HomePod en gaat een van jullie toevallig ook de HomePod Mini bestellen? ?

aangepast door Manuel

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Moet zeggen dat de Homepod er erg mooi uitziet. Maar ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van het geluid. Ik ben bang dat dit voor mij niet goed genoeg zal zijn en zal een homepod niet zo snel als muziekspeaker gebruiken. En dan blijft er voor mij qua functies niet zo heel veel over ten opzichte van de goedkopere Google home mini die ik nu thuis heb staan.

En geen Spotify spraakbesturing is wel een klein gemis.

Heb jij nu nog geen mogelijkheid tot spraakbesturing (los van je telefoon) thuis, Manuel?

Link naar reactie

Heb momenteel geen andere spraakbesturing in huis los van m'n Apple Watch en telefoon inderdaad.
Echter bestuur ik daar wel vaak de lichten mee. En stel ik kookwekkers e.d. in. 

Voor mij zal dit dus te vergelijken zijn met de google home mini die jij gebruikt.

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...