Ga naar inhoud

Heb jij je huis 'slim' beveiligd?


Woning beveiliging  

3 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij je huis slim beveiligd?

    • Ja, met slimme camera's
      1
    • Ja, met een slimme deurbel
      1
    • Ja, met een slimme rook of koolmonoxide melder
      1
    • Ja, met een slim alarmsysteem
      0
    • Ja, met slimme verlichting
      1
    • Ja, met een slim deurslot
      0
    • Iets anders, namelijk...
      1
    • Nee
      0

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen


Aanbevolen berichten

Ik heb in al die jaren dat ik al brandmelders in huis heb hangen (meer als 40 jaar) slechts eenmaal een probleem gehad.

En dat was, illegale bewoning van de brandmelder op zolder, door een of ander beestje.

En midden in de nacht het alarm afging.

Nou, dat werkte wel hoor, daar wordt je echt wakker van. Je schrikt je echt rot.

En heb hem met de stofzuiger uitgezogen en daarna nooit meer last gehad.

Mijn vrouw had nog wel eens de neiging om op de overloop even te gaan strijken. Dan was het ook BINGO.

En als ik wat ga solderen in mijn hobbykamer dan trek ik de batterij er even uit, en laat het deksel naar beneden hangen,

als indicatie dat hij niet meedoet.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
Op 15-4-2022 om 14:23, AantafelbijJoost zei:

beetje teer doet flink degenereren, dus in dat opzicht zitten we zeker op dezelfde lijn

Nee, ik denk het niet Joost.

Want dit soort sensoren werken op een snelle veranderingen in het medium, wat ze bewaken.

Langzame veranderingen hebben, uiteraard binnen bepaalde marges, geen invloed en worden gecompenseerd.

Trouwens als je onder een rookmelder rookt,  gaat hij wel degelijk af, dus zal je die daar ook niet tegenkomen.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
1 uur geleden, Lampje zei:

(...)

En als ik wat ga solderen in mijn hobbykamer dan trek ik de batterij er even uit, en laat het deksel naar beneden hangen,

als indicatie dat hij niet meedoet.

Dat kan niet altijd meer. Die moderne melders, die ik heb gekocht, zit een batterij in die 10 jaar mee gaat en ook niet meer te vervangen is. Gelukkig zit er wel een knop op, die de herrie voor 10 minuten uitschakelt, mocht hij een keer onterecht af gaan gelukkig.

Klusser - Motormuis - IT-er - Fotograaf - Gadgets liefhebber - Techneut - Nieuwsgierig - ...

Link naar reactie
  • Alex haalde dit topic uit de spotlight

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...