Ga naar inhoud

Zonnepanelen/warmtepomp


orfchat
Ga naar oplossing Opgelost door Alex,

Aanbevolen berichten

Ik heb grote twijfel over het nemen van zonnepanelen.  Vooral omdat ik zie dat er te klakkeloos gekozen wordt voor Chinees spul.
Binnenkort zal de saldering minder worden of zelfs gestopt. Welke voordelen hebben zonnepanelen dan nog na een flinke investering?
Heeft het zin zonnepanelen te laten plaatsen zonder de nog steeds stroom-vretende warmtepomp, die vermoedelijk in de winter alles verbruikt en je geen voordeel meer haalt uit om het reguliere stroomverbruik in de woning? 
Zou je met alleen zonnepanelen een klein verwarming en warmtapwater vat kunnen verwarmen?
 

Link naar reactie

Dank voor je vraag orfchat. Komende woensdag organiseren we een livestream over zonnepanelen waarbij we allerlei vragen en onderwerpen rondom zonnepanelen bespreken. Ik neem jouw vraag mee om te bespreken tijdens de livestream. Woensdag 19:30 start de uitzending.

Nog niet ingeschreven? Aanmelden kan via deze pagina. Je krijgt dan op de dag zelf een mailtje met de link naar de livestream.

Tot dan!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...