Ga naar inhoud

Apps downloaden op Smart TV


Dlanor
Ga naar oplossing Opgelost door HereIsTom,

Aanbevolen berichten

Druk de " Home ”-Knop, die met het symbool van een huis, op de afstandsbediening van je tv.

Scrol in het menu dat onder aan het scherm wordt weergegeven naar de " APPS ” En druk op om het te openen. Dit staat bekend onder de naam Smart Hub en is niets meer dan de applicatiewinkel van Samsung smart tv's.

Eenmaal in de app store kunt je de gewenste toepassing zoeken in de catalogus, uit de verschillende categorieën of met behulp van de zoekmachine.

Wanneer je de app hebt gevonden die je wilt downloaden, klikt je erop om deze in te voeren en vervolgens selecteer "Installeren" zodat het onderdeel wordt van de applicatiecatalogus van je Samsung TV.

  • Thanks 1

Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Link naar reactie
  • Oplossing

Jammer dat je je vraag dan niet duidelijk stelt en dat dan ook niet even laat weten?

Maar nee, het nadeel van Samsung smart TV’s is dat ze hun eigen dicht getimmerde systeem hebben waar je dus geen andere apps op kunt installeren.

Alleen smart TV’s met Android TV zoals bijv. die van Sony kun je wel alle apps op installeren.

 

  • Like 1

Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Ik gebruik de App Store van de Ziggo box voor de standaard apps zoals Youtube, Netflix, Videoland etc, alle andere apps haal ik liever uit een los media kastje of gewoon de PS4 of Switch of andere console. Het probleem met de SmartTv's is namelijk dat ze heel veel verkeer heen en weer sturen naar de Chinese servers, ook als ze uit staan. Sinds ik dat geblokkeerd heb werkt het internet thuis sowieso een stuk sneller. Ik heb zelf een RaspberryPi ertussen gehangen. 
Het werkt dus soms beter om apps te installeren in andere apparaten dan de TV. De besturingssysteem van de SmartTv's worden ook niet zo vaak geüpdate helaas.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...