Ga naar inhoud

Beeld naar beamer, geluid naar soundbar


Aanbevolen berichten

Goede vraag. Ik vermoed dat je met 'het geluid is echter zeer belabberd' bedoelt dat het geluid nu uit het speakertje van de beamer komt. En dat is inderdaad geen best geluid.

Tijdens het afgelopen EK voetbal zat ik hier ook mee in de knoop. Het is me toen gelukt om het geluid over de boxen te laten verlopen. Maar jij gebruikt een soundbar en dat werkt weer net iets anders. Het is dus vooral afhankelijk van wat voor input en output je beschikbaar hebt op je beamer.

Kun je daar wat meer over vertellen? Het helpt ook als je naam + type van de beamer doorgeeft.

Link naar reactie

In de huidige omstandigheden is het gebruikelijk dat het geluid door een optische kabel gaat en het Beeld en geluid via HDMI kabels.

Ik zie dat deze beamer zelfs geen HDMI heeft, en je aan verbinding met WiFi nu ook geen wonderen kunt verwachten.

Waar komt het signaal vandaan? Dat gaat toch ook met kabels?

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Zoals Lampje aangeeft, zal je het met een optische kabel moeten doen om geluid te kunnen afspelen.

En daar is helemaal niks mis mee overigens. Zo heb ik dat van de zomer ook geregeld, maar belangrijk hierbij is dus wel dat je een geschikte receiver hebt. In dit geval dus een receiver waar je ook optische kabels op kunt aansluiten.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...