Ga naar inhoud

De functie oproepen werk niet met de app "Jouw telefoon" op mijn laptop


Aanbevolen berichten

Wat ik wilde vragen is hoe ik de App 'Mijn Telefoon" moet instellen om hiermee de functie oproepen, (bellen en gebeld worden op mijn laptop) weer aan de praat te krijgen.

Alles werkt verder, zoals contacten weergeven, berichten etc. De verbinding met bluetooth is er en ik heb het namelijk al wel werkend gehad, echter op de één of andere manier is er waarschijnlijk iets veranderd bij instellingen of machtigingen denk ik. Als ik nu op de laptop een contactpersoon aanklik om een oproep te doen gebeurt dat ook, maar neemt mijn mobiele telefoon het over en is er op de laptop niets te horen. Audio in- en uitvoer kan ik verder niets aan wijzigen, kortom wie weet hier meer van en heeft het misschien wel werkend? Ik werk met Windows 11.

Link naar reactie

Hallo Alex, bedankt voor je reactie. Sinds een paar weken heb ik een nieuwe laptop, die ik onmiddellijk kon updaten van Windows 10 naar Windows 11.

Mijn telefoon is een Samsung Galaxy S 8 Plus met Android-versie 9. 

Het is mijn bedoeling eigenlijk het toch werkend te krijgen om dan vervolgens gesprekken te kunnen opnemen met audacity. Zoals je weet is het sinds vorig jaar verboden om met je smartphone gesprekken op te nemen en werken de apps hiervoor ook niet meer. Misschien ben ik een beetje eigenwijs dat ik hier nog steeds mee bezig ben, maar het frustreert mij omdat ik het in het begin wel werkend heb gehad toen ik mijn nieuwe laptop met windows 11 home aan het installeren was.

Ik weet vrijwel zeker dat ik alle instellingen, machtigingen, meldingen, in- en uitvoerapparaten en bluetoothverbindingen goed heb staan.

 

Gr. Marius

Link naar reactie

Hoi Marius

Zou het kunnen zijn dat je telefoon het gesprek overneemt van je PC? Bestaat er misschien de optie op je telefoon om het betreffende gesprek over te nemen van je PC? Ik ken het verder niet maar ik zou me zoiets kunnen voorstellen. Ik heb hetzelfde met mijn auto maar dan andersom Wanneer ik aan het bellen ben met mijn telefoon en mijn vrouw pakt mijn auto om boodschappen te doen- dan neemt mijn auto mijn gesprek over wat ik op dat moment in mijn huiskamer aan het voeren ben. Iets dergelijks gebeurt nu bij jou lijkt het.

 

Mvg

Frank

  • Thanks 1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...