Ga naar inhoud

Vaatwasser valt stil na 3 minuten


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over een Bosch afwasmachine: de machine valt stil als ik hem aanzet. Hij draait 3 min van het programma en doet daarna niks meer en de programma minuten blijven knipperen. Ik heb de machine al gereset. Ik heb al gekeken of er niks in de pomp zit. Kunnen jullie me helpen?

aangepast door Alex
Titel verduidelijking
Link naar reactie

Hoi Nous,

Welkom hier op de community. Om welk type (af)wasmachine gaat het? Ik gok trouwens dat je een wasmachine bedoelt. Als ik aan een afwasmachine denk, moet ik aan een vaatwasser denken.

Als je het typenummer (staat aan de binnenkant van de deuropening) hier doorgeeft, kan men je beter helpen.

Zie je een bepaalde code of lichtjescombinatie terug? Een foto maken en hier delen helpt nog beter.

Link naar reactie
1 uur terug, Alex zei:

Hoi Nous,

Welkom hier op de community. Om welk type (af)wasmachine gaat het? Ik gok trouwens dat je een wasmachine bedoelt. Als ik aan een afwasmachine denk, moet ik aan een vaatwasser denken.

Als je het typenummer (staat aan de binnenkant van de deuropening) hier doorgeeft, kan men je beter helpen.

Zie je een bepaalde code of lichtjescombinatie terug? Een foto maken en hier delen helpt nog beter.

Hoi,

 

Ja ik bedoel de vaatwasser type bosch sms46a. Op zijn limburgs zeggen we afwasmachine ?

Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Vaatwasser valt stil na 3 minuten
Alex
Deze post werd erkend door Alex!

"Dank voor deze post! Erg waardevol"

Tukkertje werd beloond met 20 punten.

Hier heb je alvast de tekeningen van je vaatwasser

Tekeningen

je deurslotje is dan kapot, zodra het water begint te sproeien drukt hij je deur los.

jij bent dit slotje nodig. Onderdeel 0332 op de tekening

Deurslot vaatwasser

 

 

Met vriendelijke groeten, Tukkertje

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...