Bob66 Geplaatst: 15 januari 2022 Delen Geplaatst: 15 januari 2022 Als ik in crome diverse websites heb openstaan, wordt openig moment ineens een website gesloten, waarom is dit en kan ik zorgen dat dit niet meer gebeurd. alvast bedankt voor de moeite Quote Link naar reactie
Manuel Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Welkom op de community @Bob66! Om het precies te weten hebben we iets meer informatie nodig over je laptop/computer. Maar mijn vermoeden op dit moment is dat het te maken heeft met je RAM geheugen. Chrome gebruikt nogal wat Ram geheugen en start voor ieder tabblad zijn eigen proces op. Het kan zijn dat als je veel tabbladen open hebt je RAM geheugen op begint te raken en dat er een van deze processen crasht of in slaap wordt gezet door Chrome. Komt de tab wel weer actief als je er op klikt of verdwijnt hij helemaal? En zou je eens willen kijken als je het probleem hebt hoeveel RAM geheugen in gebruik is? Dit kan je zien onder het tabblad Prestaties als je Ctrl+Shift+Esc in drukt. Gegroet, Manuel Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
Bob66 Geplaatst: 17 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2022 1 uur terug, Manuel zei: Welkom op de community @Bob66! Om het precies te weten hebben we iets meer informatie nodig over je laptop/computer. Maar mijn vermoeden op dit moment is dat het te maken heeft met je RAM geheugen. Chrome gebruikt nogal wat Ram geheugen en start voor ieder tabblad zijn eigen proces op. Het kan zijn dat als je veel tabbladen open hebt je RAM geheugen op begint te raken en dat er een van deze processen crasht of in slaap wordt gezet door Chrome. Komt de tab wel weer actief als je er op klikt of verdwijnt hij helemaal? En zou je eens willen kijken als je het probleem hebt hoeveel RAM geheugen in gebruik is? Dit kan je zien onder het tabblad Prestaties als je Ctrl+Shift+Esc in drukt. Gegroet, Manuel Quote Link naar reactie
Bob66 Geplaatst: 17 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Programma wordt afgesloten, maar kan ik dan wel bij geschiedenis opnieuw opstarten, staan nu 6 sites permanent open Quote Link naar reactie
Manuel Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 4 uren geleden, Bob66 zei: Programma wordt afgesloten, maar kan ik dan wel bij geschiedenis opnieuw opstarten, staan nu 6 sites permanent open Misschien heb je onbedoeld een extensie draaien die dit doet. Klik rechtsboven in de browser op de drie puntjes. Klik dan op Meer hulpprogramma's. en dan op Extensies. Of de tabbladen crashen dat kan ook. (Dat zou je in de Event viewer moeten terug kunnen zien van Windows onder Applications). Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
Bob66 Geplaatst: 17 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Misschien Google keep?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen