Ga naar inhoud

Zo blokkeer je een onbekend telefoonnummer


Alex

Aanbevolen berichten

Het wordt er allemaal niet duidelijker op.

Want toen ik mijn vriendin leerde kennen, vertelde ze me dat haar jongste zoon in Brazilië woont, en werkt in een alarmcentrale voor de dure automerken en paar grote vrachtwagenfabrieken van de bekende merken.

Ik dacht dat voor de lokale markt was, maar nee hoor.

Het is voor de Nederlandse markt want hij is bereikbaar met een Rotterdams nummer.

En hij wordt vanuit Nederland betaald.

Hij draait voortdurend nachtdiensten met een veel hoger salaris en zit lekker in het zonnetje vanwege het tijdsverschil.

En de mensen in Nederland maar denken dat de acties vanuit Rotterdam genomen worden.

Vanuit Nederland natuurlijk slim bedacht want de salarissen die daar gegeven worden, zijn niet, als die van hier.

 

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Dat kan inderdaad. Als hij bij een Nederlandse VoIP provider een abonnement heeft. Bij dat abonnement krijg je dan een Nederlands geografisch nummer. VoIP werkt verder via het internet, dus zolang hij een redelijke internetverbinding heeft, kan hij daarmee bellen

Klusser - Motormuis - IT-er - Fotograaf - Gadgets liefhebber - Techneut - Nieuwsgierig - ...

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...