Lampje Geplaatst: 10 december 2021 Delen Geplaatst: 10 december 2021 Van de week werd ik blij verrast met een mooie chocolade letter. Want hij blijkt stiekem mee te lezen op het forum, hoe wij ons best doen om de winstmarge van de grote fabrikanten te reduceren, en voor een betere en minder verkwistende wereld te zorgen. Door de mensen te begeleiden, om met een minimum aan kosten hun apparatuur een nieuw leven in te blazen, en dat voor de minimale kosten. De Sint prees ook de inzet van de vrijwilligers, die dit doen, zonder commercieel belang, ter verbetering van het sociale klimaat. Hij heeft er wel veel werk van gemaakt want hij heeft zelfs mijn huisadres opgespoord. Lieve Sint, ik ben 76, maar ga weer in je geloven! En nogmaals hartelijk dank! 1 Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Alex Geplaatst: 10 december 2021 Delen Geplaatst: 10 december 2021 Leuk Lampje! De ogen en oren van Sint zijn overal, Ook dit jaar was dit weer het geval. Ondanks vele discussies over Piet, Verdwijnt het vertrouwen in Sint niet. 😄 1 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen