Ga naar inhoud

Foutcode E02 bij wasmachine


Aanbevolen berichten

Op 9-1-2019 om 22:40, HarryO zei:

E02: Probleem met de motor of de aansturing hiervan, heeft niets te maken met water afvoer. Controleer als eerste de lengte van de koolborstels. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Zie https://www.youtube.com/watch?v=N_r8d93xPYw Daarna de machine resetten. Zoek op deze site naar E21, F21, E43 en F43 en de reset van jou machine staat er ook tussen.

Dag Harry, ik had de zelfde melding en dus ook de koolborstels vervangen. Was ook echt wel nodig. Alleen nu krijg ik de error melding niet weg. Gaat dit vanzelf of moet ik de machine op een bepaalde manier resetten? Alvast bedankt voor de reactie. Groet Rob

Link naar reactie

Welkom op de community @robschrap

Ik heb jouw vraag een eigen topic gegeven. Iedere vraag is vaak net iets anders. In het topic waar je eerder je vraag had gesteld is wellicht wel handige informatie te vinden.

Kun je iets met de tip van Lampje?

Houd er rekening mee dat wanneer je een vraag stelt, je het merk + typenummer van je wasmachine meegeeft. Dan kunnen mensen je gerichter helpen.

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...