Dennis.. Geplaatst: 19 november 2021 Delen Geplaatst: 19 november 2021 https://startselect.com/nl-nl/playstation-plus-12-month-membership/41344 Zo vaak is PSN niet in de aanbieding dus een mooie deal. Wel alleen vandaag, Quote Link naar reactie
Manuel Geplaatst: 19 november 2021 Delen Geplaatst: 19 november 2021 Helaas echt pas nog vernieuwd toen ik de Ps5 hebt gekocht.. ? Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
Dennis.. Geplaatst: 19 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2021 3 minuten geleden, Manuel zei: Helaas echt pas nog vernieuwd toen ik de Ps5 hebt gekocht.. ? Dan alsnog kun je hem kopen, goedkoper gaat het niet worden. Hij plakt gewoon 12 maanden vast aan je huidige einddatum. Ik ben nu zelf tot mid 2023 voorzien ? 2 Quote Link naar reactie
Manuel Geplaatst: 19 november 2021 Delen Geplaatst: 19 november 2021 39 minuten geleden, Dennis zei: Dan alsnog kun je hem kopen, goedkoper gaat het niet worden. Hij plakt gewoon 12 maanden vast aan je huidige einddatum. Ik ben nu zelf tot mid 2023 voorzien ? Goed punt.. ? Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
Alex Geplaatst: 19 november 2021 Delen Geplaatst: 19 november 2021 Ik ga dit ook even in orde maken ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen