Ga naar inhoud

De handigste tips voor je wasmachine en wasdroger


Aanbevolen berichten

Op de community is veel handige informatie te vinden over wasmachines en wasdrogers. Van tips over waar je op moet letten bij het kopen van een wasmachine tot slimme reparatie adviezen. Wasmachine of droger stuk? Vaak is het dan niet nodig om meteen een nieuwe aan te schaffen. Zelf repareren, is best mogelijk. Zo voorkom je dat zo'n apparaat te snel op de schroothoop terecht komt. Hieronder staan de handigste tips en artikelen op een rijtje.

Mijn wasmachine stinkt. Wat kan ik doen?

Stinkende was of een stinkende machine. In dit topic leggen we uit wat de oorzaak is en hoe je het kunt oplossen.

Hoe maak ik mijn wasmachine schoon?

Je wasmachine af en toe een schoonmaakbeurt geven, is belangrijk om je was schoon uit de machine te kunnen halen. In dit topic vind je beste manier om je wasmachine schoon te houden.

Voorkom een loop naar de stort (milieustraat) en repareer zelf. Vind hier de onderdelen, die de witgoed fabrikanten niet leveren.

Wasmachine of droger stuk of advies nodig?

Het komt regelmatig voor dat de dure besturingselektronica een onderdeel stuk is en moet worden vervangen. Een nieuwe machine is dan helemaal nog niet nodig. Op de website Ik maak mijn witgoed zelf (homepage)  vind je veel essentiële onderdelen om de printkaarten zelf te kunnen repareren. 

Onderdelen Ik maak mijn witgoed zelf 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...