Ga naar inhoud

Siemens wasmachine WM14E170NL/05 FD 8610 600651 doet het niet meer (4 lichtjes branden


Aanbevolen berichten

Welkom op de community @De-wasman,

Vaak staan de lampjes codes in de handleiding van de wasmachine. En ik heb de handleiding hier kunnen vinden. Hoewel ik geen wasmachine expert ben, hoop ik dat je wat aan deze afbeelding hebt.

image.png.8ee6f819a39e317ca4ad85f390cff986.png

Ik durf niet te zeggen welke codes bij welk lampje horen, omdat de nummers 1400, 800 en 600 niet op de afbeelding staan. Toch kan dit je op weg helpen.

Kun je hier iets mee?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Dank jullie voor de reacties. Wij hoopten dat het lag aan de koolborsteltjes. WIj hebben deze vervangen waarna de wasmachine het voor een paar dagen deed. Helaas is hetzelfde probleem ontstaan. Toch maar een reparateur bellen om het lek te dichten ?.

Nog maals, heel erg bedankt voor de reacties. Erg nuttig!

  • Like 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik heb er nog even een wat duidelijker schema van gemaakt, zoals HarryO al constateerde, zit er ergens een lekkage.

 

551153968_Fout5.thumb.png.6225fa0e07c3381c192d6356284684d5.png

 

Niet alle machines hebben dezelfde reeks toerentallen staan.

Maar het gaat om de positie van de 5 lampjes. welke branden wel en welke branden niet, dus om het makkelijk te houden is het eenvoudig om de positie van de lampjes van bovenaf te nummeren 1 t/m 5. Dan  is de code makkelijk terug te zoeken.

Dus hier branden de lampjes 1,3,4,en 5

aangepast door Lampje

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...