Ga naar inhoud

Samsung WF70F5E0Q4W/EN EcoBubble Storing E3


Ga naar oplossing Opgelost door HarryO,

Aanbevolen berichten

Beste,

 

we hebben al een tijdje  problemen met onze wasmachine. Eerste probleem was dat die bij sommige was blokkeerde zonder enige melding. Machine stopte op bepaalde momenten. Soms bij was soms bij het spoelen.  Soms haalde ik een deel  van de was uit en probeerde het opnieuw. En toen deed die het, de ene keer wek de andere niet. Soms gaf die e3 melding. Paar dagen later deed maschine zijn werk. En weer paar dagen later kwam de storing weer terug. E3 dus. Laatste dagen draait de maschine gewoon maar neemt veel weinig water op. Dat viel me goed op. Als de maschine wast dan zie ik paar druppels water. Ik voeg zelf water toe en die doet wel zijn werk verder. Maar mijn was voelt niet goed schoon en op het eind vind ik de was best naar droge kant. Wat zou het probleem moeten zijn? 

Link naar reactie

Welkom op de community Sdol ?

Een e3 melding duidt op een probleem met de motor. Dit zijn een paar dingen die je kunt doen:

- controleer of de stekker van de wasmachine is aangesloten op een geaard stopcontact

- controleer hoeveel wasgoed er in de machine is geplaatst, is dit niet meer dan het max. aantal kilogram wasgoed?

- verdwijnt de foutcode nadat je een aantal kledingstukken uit de machine hebt gehaald?

Kun je laten weten of dit het probleem verhelpt?

Off-topic. Leuk dat je een vraag hebt gesteld op de community. Doordat je in oktober een vraag hebt gesteld in de community maak je kans om te gekke prijzen te winnen en jij maakt nu kans. Meer informatie vind je hier

  • Like 1
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...