Ga naar inhoud

Waar zit het filter van mijn Zanussi wasmachine?


Ga naar oplossing Opgelost door Alex,

Aanbevolen berichten

Welkom op de community @Boaz13

Om je vraag te kunnen beantwoorden, heb ik een typenummer nodig, zoals Manuel aangeeft. Deze vind je in de deurrand van de wasmachine. Kun je het typenummer hier doorgeven?

Off-topic. Leuk dat je een vraag hebt gesteld op de community. Deze maand kun je te gekke prijzen winnen door een vraag te stellen en jij maakt nu kans. Meer informatie vind je hier

Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Waar zit het filter van mijn Zanussi wasmachine?
  • Oplossing

Hoi Boaz,

Dank voor het doorgeven van het typenummer. Ik heb dit voor je opgezocht en wat blijkt: de Zanussi ZWF71663W heeft geen filter. Het apparaat is ontworpen met een zelfreinigend afvoersysteem. Zie ook de website van Zanussi. Meerdere gebruikers op de pagina van de handleiding hebben dezelfde vraag als jij gehad waarbij enkele gebruikers ook aangeven dat deze wasmachine geen filter heeft.

Heb ik je vraag zo beantwoord?

  • Thanks 1
Link naar reactie
1 uur terug, HarryO zei:

Het antwoord van Alex klopt helaas.

Dit is één van de AEG/Electrolux/Zanussi modellen waarbij je niet vanaf buiten bij het filter kunt komen.

Er zit wel een soort filter in maar daar kun je alleen bij als je de achterzijde eerst verwijderd.

Het witte filter zit in het pomphuis gedraaid.

Dank je wel. 

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...