Ga naar inhoud

Koel-vries combinaties


Ga naar oplossing Opgelost door Alex,

Aanbevolen berichten

Mijn huidige Bosch koel vries combinatie heeft na 6 jaar de geest gegeven. Jammer maar een koelgedeelte dat ook vriest kan niet de bedoeling zijn.  Een monteur kost aan voorrijden al 90€ dan komen er de eventuele kosten nog bij.

ik ben nu aan het kijken naar een nieuwe combinatie of 2 elementen die ik op elkaar kan plaatsen, wat vinden jullie. De kieskeurig site geeft ruim 300 mogelijkheden maar je kunt geen filter ingeven dus zoek ik me verloren.  Wie heeft een passende tip?

Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Koel-vries combinaties

Welkom op de community bjvnhgn0,

Zonde dat je huidige koelkast ermee opgehouden is. Om je gerichter te kunnen helpen, ben ik benieuwd naar wat meer criteria.

- wat mag de koelkast kosten?

- naar welk formaat ben je op zoek?

- heb je toevallig een merkvoorkeur?

- vind je het belangrijk dat de koelkast een bepaald energielabel heeft?

- wat mag de inhoud van de koelruimte zijn?

- wat mag de inhoud van de vriesruimte zijn?

- wil je de koelkast met je smartphone kunnen bedienen?

Zomaar een paar vragen die ons en jou helpen specifieker te zoeken. Op al deze criteria kun je filteren op onze productpagina. Dat geldt ook voor de filter 'koel vries' combinatie.

Je kunt op die pagina ook filteren op 'best reviewed'. Dat maakt het zoeken wellicht ook iets makkelijker.

Benieuwd naar je antwoorden. Laat je het hier even weten?

Off-topic. Leuk dat je een vraag hebt gesteld op de community. Deze maand kun je te gekke prijzen winnen door een vraag te stellen en jij maakt nu kans. Meer informatie vind je hier

Link naar reactie
  • Oplossing

Dank voor het doorgeven. De criteria helpen je gerichter zoeken. Er zijn maar heel weinig koel vries combinaties met 4 vrieslades. Ik denk dat je op zoek moet naar 2 elementen. En eigenlijk kun je op al jouw andere criteria goed filteren op onze productpagina. En daar kun je vervolgens ook via de reviews nagaan wat de ervaringen van andere gebruikers zijn. Dat helpt je vaak om je over de streep te trekken (of juist niet) een product te kopen. Vanuit Kieskeurig kan ik je niet een specifiek model adviseren, omdat dat dan weer niet onze rol is.

En wellicht zijn er nog gebruikers van de community die je hier op weg kunnen helpen door hun ervaringen te delen.

Succes in ieder geval!

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...