Ga naar inhoud

ijs en water in koelkast

Aanbevolen berichten

Het ligt er even aan of het een anti-forst koelkast is of niet.
Deze werken vaak door een bepaalde luchtcirculatie door de koelkast te laten gaan zodat er geen ijsvorming ontstaat. Mogelijk dat er veel/grote producten voor deze lucht uitlaat staan?

Een andere mogelijkheid is misschien ook dat het afvoer gaatje voor condens verstopt zit, deze zit vaak achterin op de bodem. Deze zou je ook even kunnen proberen schoon te maken.

• Thanks 1

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Welkom op de community ibernards,

Als ik zou rondkijk op het internet komt 'temperatuurprobleem' het vaakst terug. M.a.w. de koelkast wordt niet koud genoeg. De reden waarom een koelkast niet op temperatuur komt, kan meerdere oorzaken hebben. Probleem met de rubberen rand bijv. Hier is iemand die hetzelfde probleem meldt.

Maar voor een koelkast die pas 3 jaar oud is, lijkt me dit wel vreemd. Heb je al contact gehad met de leverancier?

Off-topic. Leuk dat je een vraag hebt gesteld op de community. Deze maand kun je te gekke prijzen winnen door een vraag te stellen en jij maakt nu kans. Meer informatie vind je hier

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Nieuwe aanmaken...