Ga naar inhoud

JBL type CS46


Ga naar oplossing Opgelost door Robin4507,

Aanbevolen berichten

Welkom op de community W.A.Spreeuw ?

Kan me voorstellen dat dit vervelend is. Ik kan hier maandag samen met een collega nog even naar kijken. Wellicht dat hij een idee heeft. Hij heeft veel ervaring met geluidsapparatuur.

Off-topic. Leuk dat je een vraag hebt gesteld op de community. Deze maand kun je te gekke prijzen winnen door een vraag te stellen en jij maakt nu kans. Meer informatie vind je hier

Link naar reactie
  • Oplossing

Hi, 

Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat er onverwachte, niet bedoelde geluiden uit een luidspreker komen. Ditzelfde geldt voor subwoofers (luidsprekers enkel voor de lage tonen). 

Vaak betekent dit wel dat er iets mis is in de subwoofer zelf. De subwoofer is na zoveel jaar natuurlijk wel al uit de garantie. Wat ik zou aanraden is om ermee langs te gaan bij een hifi speciaalzaak om te kijken of het probleem verder onderzocht kan worden. Dan is het misschien iets heel simpels en wellicht kan het gerepareerd worden. Hiervoor ben je hem dan waarschijnlijk wel even kwijt. Het kan in dit geval ook zo zijn dat de kosten voor reparatie hoger liggen dan de aanschafkosten van een vergelijkbaar nieuw apparaat. In dat geval kun je daar naar kijken.

Succes met de zoektocht!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...