Ga naar inhoud

Artikel schrijven over Esp32 en javascript


Ga naar oplossing Opgelost door Alex,

Aanbevolen berichten

Ik lees met veel genoegen Uw artikelen over thuisautomatisering. Veelal wordt daarbij geprogrammeerd in Pyhton of C++. 

De Espressif ESP32 product familie biedt veel IOT-functionaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Echter ik mis de programmering van deze devices mbv javascript.

Helaas heeft Espruino het javascript-support voor de ESP32 stopgezet. Op zoek naar een alternatief voor Espruino kwam ik na lang speuren Moddable.com tegen. Het bedrijf biedt een krachtige en zeer functionele OpenSource Javascript eco-systeem aan. Ik zou het bijzonder op prijs stellen als jullie, die hier meer inzicht hebben dan ik, daar een artikel over zoudenwillen schrijven. 

Link naar reactie
  • Oplossing

Welkom op de community Louis,

Kortgeleden is het forum van Computer Totaal overgezet naar Kieskeurig. Ik vermoed dat jij via de website van Computer Totaal hier terecht bent gekomen. Computer Totaal en Kieskeurig zijn beide onderdeel van Reshift. Daarom heb ik je vraag ook aan mijn collega van Computer Totaal kunnen stellen.

De terugkoppeling die ik van de redactie heb gekregen, is dat het onderwerp wat je aankaart een redelijk complex onderwerp is. Waarvan de redactie op dit moment vindt dat het niet goed past bij artikelen die ze schrijven. Dat betekent niet dat het geen interessant onderwerp waar ze over nadenken. Dank voor de suggestie in ieder geval.

Off-topic. Leuk dat je een vraag hebt gesteld op de community. Deze maand kun je te gekke prijzen winnen door een vraag te stellen en jij maakt nu kans. Meer informatie vind je hier

Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Artikel schrijven over Esp32 en javascript

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...