Ga naar inhoud

Maak kans op te gekke prijzen door je vraag te stellen in de Kieskeurig community (actie verlopen)


Aanbevolen berichten

Let op! Deze actie is verlopen.

Leuk nieuws! Vanaf 7 oktober t/m 31 oktober maak je kans op te gekke prijzen door je vraag te stellen in de Kieskeurig community.

579896206_Social1-1200x1200px.thumb.jpg.2a112e2b6a12cd424de208692a2017cd.jpg

Hoe doe ik mee?

Wasmachine lek, droger kapot of advies nodig bij de aanschaf van een nieuwe soundbar? Iedereen heeft weleens hulp nodig. Je maakt kans op het winnen van te gekke prijzen door voor 31/10/12 een vraag te stellen in de Kieskeurig community. Heb je een vraag gesteld, dan doe je automatisch mee. De winnaars krijgen begin november bericht. Doe nu mee!

Hoe stel ik een vraag?

Stap 1: log eerst in op de community

Stap 2: kies vervolgens voor 'stel je vraag'

Stap 3: kies het forum waar je de vraag wilt stellen

Stap 4: voer een titel in en een duidelijke omschrijving van je vraag/probleem

Stap 5: klik op 'vraag toevoegen'

Check ook de video voor het antwoord op de vraag hoe je een vraag stelt in de community.

Waarom is de community interessant voor jou?

De community is een plek waar je terecht kunt met al je vragen over producten of gewoon voor de gezelligheid. Een plek waar je met andere consumenten je ervaringen deelt of anderen helpt met jouw advies.

Wat kan ik allemaal in de community?

✔️ Stel vragen over producten waar je naar op zoek bent. Vind handige tips over producten of ga met elkaar het gesprek aan over producten.

✔️ Help andere gebruikers met het beantwoorden van hun vragen.

✔️ Vind hier de belangrijkste informatie over producten, handige koopgidsen en leuke artikelen.

Veel plezier in de Kieskeurig community!

Op de 'stel je vraag' winactie zijn algemene voorwaarden van toepassing

  • Like 1
Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Maak kans op te gekke prijzen door je vraag te stellen in de Kieskeurig community (actie verlopen)
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...