Ga naar inhoud

Donkere themakleur


Gast
Ga naar oplossing Opgelost door Alex,

Aanbevolen berichten

Kan er een mogelijkheid ingebouwd worden dat het complete KiesKeurig community ook in een donker kleuren thema gekozen kan worden ?

of nog beter, dat deze automatisch meekleurt met je Windows kleuren thema ? Nu is alles zo helder dat je een ? op moet zetten ?

Voor de duidelijkheid, ik gebruik als browser Google Chrome met al reeds een compleet donker thema, maar het complete community blijft dus wit ?

Link naar reactie

geen idee wat je onder nachtmidus verstaat haha. 

zal hetzelfde zijn? 

maar op nu punt nl, daar kan je dus snel wisselen tussen een witte website en dus het donkere thema (donkere website) door op dat icoobtje te klikken. en zoals je een beetje op de foto kan zien (donkere modus aan) 

Link naar reactie

Op je smartphone kun je via 'Beeldscherm en helderheid' (op de iPhone) een licht of donker thema instellen. Je kunt hiervoor een timer instellen. Ik heb bijv. ingesteld dat het donkere thema om 22:00 wordt ingeschakeld en 7:00 weer overschakelt naar de lichte modus.

Vanaf dat moment worden al mijn apps (die het donkere thema ondersteunen) in de donkere modus weergegeven. Met de donkere verbruikt je smartphone minder energie en daarmee bespaar je dus op je batterij en je voorkomt hiermee het blauwe licht. En blauw licht is weer niet goed voordat je gaat slapen.

Herken je dit op jouw telefoon?

Link naar reactie

ik heb geen appeltje, en deze functie zit niet op mijn mobiel. maar als dit die "nachtmodus" is die jij bedoelt,..... dat bedoel ik dan weer net niet ?

ik heb graag altijd een donkere modus (kleuren thema) of het nou dag of nacht is, de zon fel schijnt of de maan aan de hemel te zien is. dat kijkt gewoon vele malen prettiger en rustgevender dan al dat "witte GESCHREEUW" ?

 

zo heb ik windows 11 (en op een ander computer windows 10) ook altijd in de donkere modus staan,.... ever. verder heb ik dan Google Chrome in donkere modus en nu punt nl in donkere modus zelfs teamviewer staat bij mij in de donkere modus.

zie je ?

donkere modus windows 11.png

Link naar reactie

dat dit donkere thema jou dan nog niet opgevallen is op mijn YT kanaal hahahaha kan je na gaan hoe rustgevend dat dat werkt als dat jou niet opgevallen is ?  

ik werk daar (en zeker Windows 11 filmpjes) voor 80% met het donkere thema..... de overige 20% zijn dan vaak de wat oudere filmpjes of daar waar ik wat uitleg bij bepaalde programma's (die het donkere thema ook niet ondersteunen). maar over het algemeen zie je altijd een donkere Windows 10/11

donker yt.png

aangepast door Gast
Link naar reactie

Windows media player is daar een goed voorbeeld van,...... uitgelegd in Windows 11 op mijn kanaal met overal een donker kleurenthema,.... nee,.... het Microsofts eigen media player doet daar niet aan mee. pfffff

witte media player.png

aangepast door Gast
Link naar reactie

deze vraag heb ik overigens ook aan het ontwikkelteam van NordVPN voorgelegd en is meteen doorgestuurd naar de ontwerpers. het gaat ook beschikbaar komen alleen konden ze nog niet precies vertellen wanneer. en zo ook op mijn kanaal over Google Chrome gehad... het was niet op al mijn accounts mogelijk, daar ook feedback naar Google gestuurd, en daarna (6 dagen later om precies te zijn) was het beschikbaar op alle accounts, waar ik dan ook weer een filmpje van heb gemaakt met een artikel ook van nu punt nl daarover 

hoezo heeft deze "influencer" geen invloed ? ?

 

niet compleet donker in Google Chrome: 

wel compleet donker in Google Chrome: 

 

Link naar reactie
  • Oplossing

Hey Wouter,

Dat zijn nogal wat donkere thema's. Het is een tijd geleden groots aangekondigd dat telefoons dit gaan ondersteunen. En daar gaan ook steeds meer applicaties in mee.

Aan jouw screenshots van je telefoon te zien, heb jij een Android telefoon. Deze heeft ook een 'dark mode'. Dus ik denk eigenlijk dat jij het allang zo hebt ingesteld.

Ik heb het ook op onze wishlist gezet. Maar net als het ontwikkelteam van NordVPN weet ik niet wanneer en of we dit beschikbaar kunnen stellen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...