Ga naar inhoud

Sommige apps werken niet meer, start wel op maar verwijnt na 2 sec.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb alles na gezien, ook windows firewall die staat goed ten opzichte van de apps. Na AVG firewall gekeken ook goed ingsteld. word feud verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, ook dat werkt niet. Ik stop er mee ga, want ik zie het niet zitten, heeft ook te maken met mijn handicap, overzie het niet meer, ivm beroerte, Maar alsnog bedankt met vriendelijke groet Hendrik Jan Boer
Link naar reactie
Ctr-taps werkt ook niet, maar als je links veegt met de muis komt er een zwarte balk tevoor schijn met daarin de opgestarte app, klik op de app is het even op het scherm en verdwijnt dan weer. Klik je met de derde muisknop op de app, dan kun je hem wel afsluiten. Het zij zo is niet anders mijn programma's die ik echt gebruik doen het wel is alleen de spel apps en wat andere bijkomtig dingen die je niet echt nodig hebt maar soms wel leuk zijn om even wat anders te doen, je even kunnen uitleven in een spel, of iets dergelijks. allen hartelijk dank voor het meeedenken voor een oplossing. mvrgr Hendrik Jan
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik heb precies hetzelfde probleem, maar toch heb ik Windows 8.1 en alle apps een week of zes goed kunnen gebruiken. De problemen begonnen een paar dagen geleden toen ik constateerde dat de installatie van een update mislukte en dat er onduidelijke foutmeldingen binnenkwamen. Na controle van de update geschiedenis bleek dat er inmiddels een hele serie updates, niet is geínstalleerd, terwijl ze toch in de lijst (update geschiedenis) als geslaagd staan vermeld. Een oplossing heb ik niet, maar ik heb het sterke vermoeden dat iedereen in de verkeerde richting zoekt. Mvrgr. Jac
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...