Ga naar inhoud

Oude printer wordt niet gevonden door Windows 7 !


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een stylus color 600 printer uit de jaren 90. Deze doet het nog prima maar krijg hem niet meer aan de praat! Heb een nieuwe installatie moeten doen vanwege een systeem crash. Het lijkt wel of windows 7 alleen zoekt naar hardware op de usb aansluiting? Ik heb wel een installatie cd maar deze wordt niet ondersteund door windows 7. Ook bij epson zelf zijn geen drivers te vinden die ondersteund worden door 7. De printer wordt aangestuurd door een brede stekker (LPT poort) klopt dit? Wat moet ik doen om de printer toch aan het printen te krijgen? Groet Johan Berends
Link naar reactie
Hallo Johan, Ik had een soortgelijk probleem. Mijn CanoScan Lide 70 ooit aangesloten aan Windows XP kreeg ik niet aan de praat bij mijn iMac. Canon heeft géén driver voor de iMac. Via Google heb ik VueScan gevonden, het is niet gratis. Maar ik ik ging vanuit dat de CanoScan Lide 70 nog heel goed functioneert en jammer om naar de container te brengen. Nu hangt de CanoSacn Lide 70 aan mijn iMac, en het werkt perfect. Er zijn nu ook meer functionaliteit. Ik heb wel de Professional Edition aangeschaft, bijna gelijk als ik een nieuwe scanner moet kopen. VueScan: http://www.hamrick.com VueScan is geschikt voor Windows & Linux & Mac. Het werkt ook voor printers, u kunt hun ook eerst een e-mailbericht sturen en het merk & type printer vermelden. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...