Ga naar inhoud

Bij opstarten v PC gaan mn drivelampjes niet flikkeren, dvd opent niet, geeft geen beeld.. Iemand ideeen please?


anoniem

Aanbevolen berichten

De PC is ong. 10 jaar oud. Op verschillende beeldschermen geprobeerd. Batt v bios vervangen. Het lijkt er op dat hij ergens in het opstarten blijft hangen.. de ventilator werkt wel, de overige zaken niet: dvd speler opent niet, discdrivelampjes flikkeren niet, resetknop werkt niet.. Iemand suggereerde dat het de voeding kan zijn en dat wil ik graag testen wanneer iemand me kan vertellen hoe ik dat kan doen.. ?
Link naar reactie
dit komt vooral door de leeftijd van de pc voor de dvd speler kan je het volgende proberen: probeer eens een 2de hands dvd speler/brander voor de pc te kopen (meestal 1-5 euro) van de reset knop en lampjes. maak de kast open en kijk of alle conectoren correct zijn aangesloten, druk ze altijd een beetje aan. van het beeld, als je een CRT monitor nog gebruik, kun je deze ook proberen te vervangen, (prijs: gratis-10 euro)
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...