Ga naar inhoud

passen alle hdd,s intern als je maar weet wat voor xbox360 je heb??


anoniem

Aanbevolen berichten

passen alle hdd,s intern als je maar weet wat voor xbox360 je heb??ik heb een xbox360 en daar heb ik een externe hdd bij waar mijn spellen op staan nu zo,n 100,helaas heb ik niet goed opgelet toen ik hem kocht want de interne hdd van mijn slim ontbreekt.dit betekend dat ik nu moet saven op een stick maar das zo vervelend niet maar sommige spellen moeten geinstaleerd worden en das 8gig ik heb 2 stick,s allebij 16gig ik heb op die stik ook bv cod ghost op geinstaleerd dat moest want zonder instaleren zou hij niet spelen,ook gta 5 heb ik moeten instaleren en dat was op de 2e stick,nu wil ik battlefield 4 spelen maar moet ook geinstaleerd worden alleen kan dit niet op een stick of externe hdd maar alleen op de interne hdd word vermeld klopt dit of heb ik een speciale versie want ik snap het niet als je een slim heb met 4gig hdd dan zou je hem niet kunnen spelen en zeker ghost en gta 5 niet want een spel instaleren is zo,n 8 gig als ik het goed heb.kan iemand mij uitleggen waarom dit is en waarom battlefield 4 alleen op een interne hdd geinstaleerd kan worden????bvd rico
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...