Ga naar inhoud

Kan mijn wireless range extender het bestaande signaal van het draadloze netwerk versterkt uitzenden ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Kun je een wireless range extender zo instellen dat deze het bestaande signaal van het draadloze netwerk afkomstig van mijn router versterkt uitzendt en niet een nieuw tweede signaal maakt ? En als dat niet kan, hoe kan ik dan mijn Windows 8 laptop en iPad die het nieuwe signaal niet kunnen vinden, toch op dat nieuwe signaal afstemmen ? Ik heb een TP-Link WLAN repeater 300 Mbit/s WA850RE gekocht dat ik gelukkig met één eenvoudig handeling plug en play kon installeren met de WPS toets van mijn Ziggo Ubee EVW3200 router, maar nu zendt de wifi versterker een nieuw tweede draadloos netwerk signaal uit dat door mijn Windows laptop en mijn iPad niet wordt herkend en waar ik niet simpel op kan afstemmen (mijn android tablet herkent het nieuwe tweede en sterkere signaal wel en kan er wel op afstemmen). Maar ik wil geen nieuw tweede netwerk signaal maar het bestaande signaal dat versterkt wordt uitgezonden. De gebruiksaanwijzing is 48 pagina's in het Engels, ik vind daarin de door mij gewenste mogelijkheid niet, en ik durf als computer analfabeet mij er niet aan te wagen allerlei instellingen te gaan wijzigen. Als het niet mogelijk is dat de range extender het bestaande signaal versterkt, hoe kan ik dan mijn Windows 8 laptop en iPad die het nieuwe signaal niet kunnen vinden, toch op dat nieuwe signaal afstemmen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...