Ga naar inhoud

cloudfogger


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 5 weken later...
Dat wil ik ook weten. Ik wil wel weer van Cloudfogger af, er gaat nu heel veel mis. Ik werk met Windows 8, nu W8.1 en Office 365, ook in de cloud. Ik sla mijn bestanden op in Skydrive, en dan gaat het vaak mis. Vaak kan ik de te bewerken bestanden (Excel en Word) niet openen. Ook via Excel en Word als PDF opgeslagen bestanden gaan niet meer open Eenmaal bewerkte bestanden willen niet meer opslaan onder dezelfde naam vanwege "problemen met het delen" (?) Voorheen, zonder de encryptie, werkte alles zonder problemen, het moet dus aan de samnewerking tussen Office en Cloudfogger liggen. Wie weet of heeft een oplossing?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Klopt inderdaad. Ik loop tegen hetzelfde aan: Documenten zijn niet meer op te slaan met dezelfde naam Documenten selecteren in een mail gaat moeizaam omdat directory toegang wordt geweigerd Soms totale systeemcrash eindigend in zwart scherm. Opstarten lukt daarna wel weer. Kortom: sinds Cloudfogger werkt mijn systeem niet goed meer. Ik wil daarom Cloudfogger deinstalleren. Maar hoe doe ik dat waarbij ook de encryptie wordt verwijderd.
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
  • 6 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...