Ga naar inhoud

NWN Hordes of the underdark.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

Ik ook, ik ga het spel vanmiddag maar is in Rotterdam opzoeken. Ik heb hem idd nog steeds niet helaas. In Gouda hebben/hadden ze hem steeds niet en Alphen a/d Rijn (Dynabyte) was nog veel erger... Maar dat is weer een ander verhaal. Overigens heb ik de laatste tijd erg druk met SpellForce; geweldig spel dat :-). Ik ga zo even m'n bevindingen posten in het SpellForce topic ...
Link naar reactie
Ik had hem dinsdag al, maar ben er gister pas mee begonnen. Het intro-tje ziet er mooi uit. Al je items raak je kwijt, maar niet je geld/goud. Op zich geen ramp want er valt al snel genoeg te halen in het eerste level van de underdark. Je kan eventueel ook even gaan shoppen in Waterdeep. Als neutral wizard heb ik helaas geen prestige class, maar ik ben al wel level 18 (import).
Link naar reactie
Weinig tijd gehad om te spelen, maar het begin ziet er interessant uit (1e level undermountain). Veel geheime deuren en portals; daar hou ik wel van. Ik ben nog maar dertiende level(6 rogue, 7 shadowdancer). Mischien moet ik nog even naar waterdeep terug om wat op te levelen. Ik heb nu twee bards bij me, best grappig. In 'The hall of the Kings'(of zoiets) Bruut aan m'n eind gekomen, omdat ik niet van een pratend zwaard af kon blijven. Deed me gelijk denken aan Baldur's Gate; of was het nou Baldur's Gate II? Leuke nieuwe mogelijkheden ook, zoals het aanpassen van het uiterlijk van je armour en het toevoegen van een robe; Kan ik eindelijk een vrouwelijke 'touch' toevoegen :P Ik heb ook nog even gedacht om een van de mods te spelen die het hiaat vullen tussen SoU en HotU(er was een wedstrijd op Neverwinter Vault [url]http://nwvault.ign.com/features/contests/IGNContestHotU.shtml[/url]. Was er ook al een begonnen (Shadohaunt), maar kon de aantrekkingskracht van HotU toch niet weerstaan. Voor degenen die HotU nog niet hebben misschien een aanrader? Kun je je alter ego nog wat opwaarderen.
Link naar reactie
:) ze hadden bij Dynabyte er toevallig eentje liggen ... (en X2 was er ook ... ook super :)) :( die dwergen priest/rogue van SotU is er niet bij. Als je 'nieuw' bent wordt in ieder geval aangenomen dat je SotU hebt overleefd. En net als in SotU heb je hier geen normale respawn. Openingsgevecht is vrij heftig, maar niet veel anders dan dat van SotU.
Link naar reactie
[quote:a4e2c82425="JaFO"]:) ze hadden bij Dynabyte er toevallig eentje liggen ... (en X2 was er ook ... ook super :))[/quote:a4e2c82425] X2? [quote:a4e2c82425="JaFO"]:( die dwergen priest/rogue van SotU is er niet bij.[/quote:a4e2c82425] Die miste ik inderdaad ook! Dat was in SoU mijn vaste maatje die ik alleen cleric levels had laten halen, om mijn rogue te healen en om als tank te fungeren. Die bards healen verrotte beroerd. :roll: Maar ze zingen wel mooi :lol: :wink: Doom! doom! doom!
Link naar reactie
X2 : http://www.x2thethreat.com/ <= ik vermoed dat dit de noord-amerikaanse release is ... // --- *arg* je moet dus echt op 'wandering monsters' letten deze keer. En daarnaast is het ook echt een doolhof zoals Deekin (en anderen) al zeiden. Ik denk dat ik maar eerst eens terug naar boven zie te komen en dan tegelijk twee van die 'reaper-beacons' plaats zodat ik weer terug kan. Ik heb hier echt een rogue nodig om die traps e.d. te verwijderen. Deekin bakt er niks van op dat gebied. btw : Deekin vroeg of ie een 'red dragon disciple' mocht worden ... "Doom ! Doom ! Doom Doom !"
Link naar reactie
[quote:83decb733b="bigstaal"]In dat geval ontkom je niet aan een rogue. Probleem is dat je de roque henchman pas op level 2 van de undermountain terug vind. Ik zit nu zelf in hoofdstuk 2 en heb tot nu toe weinig gebruik hoeven maken van mijn rogue (pixie).[/quote:83decb733b] Ben ik even blij dat ik zelf een rogue ben. Hoe werkt dat trouwens met die reaper beacons? ('kheb het handboek even niet bij de hand)
Link naar reactie
[quote:739cd839c7="jammah"] Ik heb ook nog even gedacht om een van de mods te spelen die het hiaat vullen tussen SoU en HotU(er was een wedstrijd op Neverwinter Vault [url]http://nwvault.ign.com/features/contests/IGNContestHotU.shtml[/url]. Was er ook al een begonnen (Shadohaunt), maar kon de aantrekkingskracht van HotU toch niet weerstaan. Voor degenen die HotU nog niet hebben misschien een aanrader? Kun je je alter ego nog wat opwaarderen.[/quote:739cd839c7] Thnx, ik heb deze " Shadohaunt " mod nu gedownload en speel hem nu omdat ik HotU nog steeds niet heb. Erg leuke mod die precies aansluit op SotU Ik heb mijn level 14 character: Sorcerer(lvl1)/fighter(lvl7)/Arcan Archer(Lvl6) gemodificeerd met LETO. (soort van NWN Hackware) Heb er een Level 1 Fighter Level 11 Sorcerer van gemaakt, dus totaal level 12, iets lager dan eerst maar ik speel nu dus eerst ShadoHaunt en ga daarna dus HotU spelen met deze character, heb ik teminste de spullen uit SoU nog in HotU. Doordat ik de character sorcerer heb gemaakt kan ik dus wel Dragon Dicpile worden. Moet wel wennen aan Sorcerer spelen, als je Melee attack gewend bent en nu ineens met spreuken moet werken ga je erg vaak dood in het begin.
Link naar reactie
*och* je hebt maar 8 levels in Lore nodig voor die Drakenklasse ... Een bard zou het ook moeten kunnen (aangezien Deekin het ook doet nu). // -- Die dief pas op level 2 ? *yikes* nu weet ik zeker dat ik gauw naar boven moet om ff uit te rusten en een tweede henchman erbij te halen. Dan dat zwaard pakken van die koning (als ie liegt wil ik zeker weten dat ik hem plat kunnen slaan ;)). Zal vanavond maar eens X2 laten liggen om met HotU weer verder te gaan. Kan ik meteen zien hoe m'n XT zich gedraagt ...
Link naar reactie
[Ben ik even blij dat ik zelf een rogue ben. Hoe werkt dat trouwens met die reaper beacons? ('kheb het handboek even niet bij de hand)[/quote] Je moet roque stones plaatsen. Je kan dan een teleport kanaal kiezen bij de gatehouse. Het eerste teleport kanaal staat ingesteld op de slaapkamer waar het spel begon. Ik heb er zelf 1 geplaatst bij de ingang van de undermountain (bij de healer). Als je naar de gatehouse toegaat kan je dan dus kiezen uit 2 locaties.
Link naar reactie
Waarom zou je een rogue/familiar nodig hebben als je een wizard/sorcerer bent? - Je hebt knock om sloten open te maken - Je hebt fireballs om 'getrapte' (rode) kistjes kapot te maken - Voor de rest moet je gewoon standaard energy buffer o.i.d. gecast hebben, evt. met wat elemental resistance. In principe kun je dan gewoon overal doorlopen. Stuk praktischer dan als rogue want dan moet je telkens langzaam lopen (met search aan) en dan traps disarmen. Oh ja, immune to stun e.d. is ook erg handig. Solo spelen in HotU is nog steeds makkelijk te doen. Ik heb m'n lvl 12 wizard (necromancer, vanaf lvl 17 maak ik 'm pale master) van SoU geimporteerd en ben nu lvl 16 en ik ga alleen af en toe dood door hoogmoed. Gelukkig heb je de reaper stone 8) . Hardcore D&D rules trouwens (je wordt o.a. dan door je eigen fireballs geraakt, wel zo 'realistisch'). Buitengewoon leuk en verslavend spel. De nieuwe camera-bewegingen zijn erg handig ook. Heerlijk expansie tot nu toe. 8) Ik ben echt bijzonder benieuwd naar het vervolg op NWN!
Link naar reactie
[quote:eb7ee139b6="Hu'uruun"]Nou mensen, ik heb nou eindelijk HotU (bij de Dixons, ze hadden er maar 2! :-)). Dus RD, even langs de Dixons maar? Overigens staat er op de Freerecordshop site dat ze het nu dáár ook hebben... Ik installeer het denk ik zo wel, maar voorlopig ben ik nog druk bezig met SpellForce (geweldig spel!!!)...[/quote:eb7ee139b6] Ik heb vandaag weer gebeld, FRS in H'wijk heeft nog steeds niets en Dixons krijgt hem woensdag weer binnen, nu met de juiste cd-key's Ik moet het dus nog even doen met "ShadoHaunt" mod voor SoU. Ik lees dat Baxcorp zonder problemen door HotU heen raast zonder Henchman, is het spel niet te makkelijk :-? ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...