Ga naar inhoud

Electronica condoleance register


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:c706f41c56="eduard33"]:lol: wat een prijzen joh... In geen 35 jaar dat ik 35 euro uitgeef aan een muis. 4,50 bij de action, een simpele muis met snoertje. Voor jarenlang muis plezier. :wink:[/quote:c706f41c56] Ik vind het persoonlijk wel prettig om een muis te hebben die goed in de hand ligt, precies is en van goede kwaliteit is. 100 Euro vind ik wel weer wat overdreven maar een goede Logitech voor max 40 Euro is wel te vinden.
Link naar reactie
[quote:53e01d84d3="tomvdlee"][quote:53e01d84d3="eduard33"]:lol: wat een prijzen joh... In geen 35 jaar dat ik 35 euro uitgeef aan een muis. 4,50 bij de action, een simpele muis met snoertje. Voor jarenlang muis plezier. :wink:[/quote:53e01d84d3] Ik vind het persoonlijk wel prettig om een muis te hebben die goed in de hand ligt, precies is en van goede kwaliteit is. 100 Euro vind ik wel weer wat overdreven maar een goede Logitech voor max 40 Euro is wel te vinden.[/quote:53e01d84d3] Helemaal mee eens. Mijn Logitech optische donker blauwe muis met grijze knoppen koste 35 euro in 2002 en ik heb gebruik hem nog steeds met veel plezier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...