Ga naar inhoud

[dringend] Sleurhutdop (trekhaak) Rover 620i gezocht ..


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey luitjes, Eens weer wat anders dan pc spul. Ik ga in de week van 12 augustus op vakantie richting de Franse alpen. Hier wil ik, naast kamperen, gaan wandelen en mountainbiken. Ik wil echter mijn eigen mountainbike mee, daar deze speciaal daarvoor aangeschafd is voor een jaar terug. Ik wil nu een trekhaak op mijn 1995er Rover 620i zetten, zodat ik deze op het fietsenrek op de dop kan zetten. Ik heb (naar mijn weten) heel het internet afgestruind naar goedkope trekhaken voor mijn Rover, maar kom steeds bedrogen uit. Mijn budget is om en nabij 75e. Mag dus 2e hands zijn. Ik zet hem er zelf wel op, da's niet zo moeilijk en daar heb ik de gereedschappen/brug wel voor. Ik hoop dat iemand hier het weet, mag overal in NL zijn, zolang ie maar voor de '95er Rover 620i is. Ik zit echt met m'n handen in het haar, want ik ben al weken op zoek. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Alvast heel hartelijk dank. Groet Youri (ps: aub niet verplaatsen, bij TKG kijkt niemand)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...