anoniem Geplaatst: 7 oktober 2015 Delen Geplaatst: 7 oktober 2015 Bedankt Kasander voor het meedenken, maar het was niet het juiste antwoord op mijn vraag. Windows 10 bleek corrupt. Heb nu Windows 7 terug gezet en alles doet het weer. Bij Windows 10 ging startscherm niet open en waren op de Taakbalk de icoontjes van Edge en Store verdwenen. Contact gehad met Microsoft: bleek dat het beste was om terug te gaan naar Windows 7. Toch bedankt. Link naar reactie
Kasander77 Geplaatst: 7 oktober 2015 Delen Geplaatst: 7 oktober 2015 Soms is het lastig antwoord te geven als je zelf niet achter het probleem zit. Bedankt voor het doorgeven van de oplossing. Toch vreemd dat MS zelf aanbeveelt om terug te gaan naar W7. Ze doen er namelijk echt alles aan om iedereen, behalve een klein groepje waaronder mijn persoontje, aan de Windows 10 te krijgen. Link naar reactie
vuistje Geplaatst: 25 oktober 2015 Delen Geplaatst: 25 oktober 2015 Ik werk reeds 3 weken met Windows 10 op mijn PC. Het gebeurt nu de 1ste keer dat het startscherm niet opent. De reden ken ik niet, ik zoek naar een oplossing... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.