Ga naar inhoud

Q & A ontvlechting HCC-IDG

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:69a4fa31a0="Peter Vooges"][quote:69a4fa31a0="PS"]Via de mail opzeggen is gratis :P[/quote:69a4fa31a0] Op de link die Jeroen een aantal berichten terug gaf, kun je lezen dat opzeggen bij HCC per brief of fax moet. Ik denk niet dat een email daar ook onder valt.[/quote:69a4fa31a0] Weer een nieuw regeltje om het lastiger te maken en niet teveel leden kwijt te raken. Toen ik verleden jaar augustus mijn abbo opzegde kon dat gewoon per e-mail. Je zou toch verwachten dat ze bij een computerclub wel met e-mail kunnen omgaan.
Link naar reactie
Haha, het eerste 'voordeel' voor HCC-leden is bekend... Van de HCC-dagen site:: "HCC-leden krijgen, na online registratie, maar liefst 50% korting op de toegangsprijs!" Dus degenen die besluiten lid te blijven van HCC (voor naar ik aanneem dikke bijbetaling), krijgen als 'beloning' GEEN vrijkaart meer, zoals voorheen gebruikelijk, maar moeten 50% betalen. :roll: :wink:
Link naar reactie
[quote:e508dd99e6="J van E"]Haha, het eerste 'voordeel' voor HCC-leden is bekend... Van de HCC-dagen site:: "HCC-leden krijgen, na online registratie, maar liefst 50% korting op de toegangsprijs!" Dus degenen die besluiten lid te blijven van HCC (voor naar ik aanneem dikke bijbetaling), krijgen als 'beloning' GEEN vrijkaart meer, zoals voorheen gebruikelijk, maar moeten 50% betalen. :roll: :wink:[/quote:e508dd99e6] Dat doet de deur dicht. Bye bye HCC. De C!T hoef ik dan ook niet meer, ik lees de Tips en Trucs wel. Werkelijk waar, waarom ben je dan nog lid van de HCC als je niet eens meer het kaartje voor hun jaarlijkse event voor niets krijgt ? Voor de meetings ? Voor dat belabberde krantje met oud nieuws ? Nee, bedankt hou die korting maar, ik betaal liever het volle pond, want als ik het uitreken is dat nog goedkoper ook dan lid te zijn van de HCC puur alleen voor die korting, en daarvoor deed ik het immers voorheen.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Goed beschouwd laat de HCC de volgende steekjes vallen: 1) Men zadelt leden op met forse prijsverhogingen 2) Men hanteert een agressieve, opdringerige en onsympathieke techniek om abonnementen op tijdschriften binnen te slepen. En dat terwijl bekend is dat de betrokkene al een abonnement heeft..... Vervolgens legt men de verantwoordelijkheid om het (opgedrongen) abonnement te annuleren / beëindigen neer bij de betrokkene. 3) Men laat leden betalen voor de enige speciale, algemene dag in het jaar: de HCCDagen! Als de nieuwe HCC directeur (de vorige is met hele stille trom vertrokken!) denkt dat dit een positief effect heeft op het ledenaantal, dan is ze vermoedelijk in haar vorige functie directeur van de Efteling geweest.... :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...