Ga naar inhoud

Vakantie 2008

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ga lekker naar het warme zonnige zuid frankrijk. En ik ga ook nog een week naar Friesland. Maar voor dat ik weg ga ben ik weer begonnen met Crysis te spelen(1280x1024 op high), omdat ik me wel verheug op de add-on Tijd genoeg om deze vacance lekker te gaan zwemmen en een beetje bij te kleuren :wink:
Link naar reactie
[quote:1b7cb7a914="aeonfast"]Ik ga lekker naar het warme zonnige zuid frankrijk. En ik ga ook nog een week naar Friesland. Maar voor dat ik weg ga ben ik weer begonnen met Crysis te spelen(1280x1024 op high), omdat ik me wel verheug op de add-on Tijd genoeg om deze vacance lekker te gaan zwemmen en een beetje bij te kleuren :wink:[/quote:1b7cb7a914] add-on ... welke add-on ? ik heb alleen maar gehoord van deel 2 die in oktober ofzo uitkomt..
Link naar reactie
[quote:978b6c9a57="aeonfast"]Nou ja ik heb meerdere dingen gelezen. Bij Gameking zeiden ze een add-on. of een standalone versie of een deel 2. Iedergeval speel je het verhaal vanaf de personage Physco.[/quote:978b6c9a57] mja, dat is dus gewoon deel 2. er komen 3 delen van crysis, waarbij deel 1 (duh) al uit is. Dit in een tijdsbestek vanaf release van deel 1 in 2 volle jaren :) Ik speel het eigenlijk bar weinig. Het ontbreken van CTF mode in de spellen van tegenwoordig vind ik erg jammer. CTF zoals in UT1 en SOF1 was gewoon geweldig. Iedereen wil het terug, en het komt gewoon niet :( .. Ook in BF1942(: Desert Combat) was CTF geweldig !
Link naar reactie
[quote:25a920bbf5="MReLecTro"][quote:25a920bbf5="aeonfast"]Nou ja ik heb meerdere dingen gelezen. Bij Gameking zeiden ze een add-on. of een standalone versie of een deel 2. Iedergeval speel je het verhaal vanaf de personage Physco.[/quote:25a920bbf5] mja, dat is dus gewoon deel 2. er komen 3 delen van crysis, waarbij deel 1 (duh) al uit is. Dit in een tijdsbestek vanaf release van deel 1 in 2 volle jaren :) Ik speel het eigenlijk bar weinig. Het ontbreken van CTF mode in de spellen van tegenwoordig vind ik erg jammer. CTF zoals in UT1 en SOF1 was gewoon geweldig. Iedereen wil het terug, en het komt gewoon niet :( .. Ook in BF1942(: Desert Combat) was CTF geweldig ![/quote:25a920bbf5] Vakantie? ----- Ik ga naar Engeland :P met me ouders... Mijn broertje en ik wilden daar eigenlijk heen om naar een bepaald pretpark te gaan, maar daar gaan we dus niet heen :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...