Ga naar inhoud

Grote Ziggo uithuil-topic

anoniem

Aanbevolen berichten

Al klappen bij jouw gevallen tijdens of na de overstap naar ziggo?? Ik kan je in iedergeval wel vertellen dat mensen die ik ken het hele weekend zonder internet, tv & telefoon zaten... (Wat moet je dan??) En de leraren maar zeggen dat het een smoesje is. Iemand anders ook? Hier Professionele hulp en Nazorg. :lol:
Link naar reactie
Heb mij -met gelukkig nog de satelliet TV werkend- half mei aangemeld voor analoge TV + het totale digitale pakket van Ziggo. Toch voor minder geld dan de satelliet een zeer volledig TV pakket. Vanaf dat moment (tot en met vanmorgen de klanten'service') een Kafkaïaans drama. Monteur van een commercieel bedrijf over de vloer gehad terwijl het probleem buiten mijn voordeur lag, consequent de verkeerde informatie van de jongens en meisjes van het callcentre, rekeningen voor diensten die nog helemaal niet zijn geleverd. Kortom: werkelijk geen stap van Ziggo die goed is gegaan. Ergste is dat elke 'oplossing' die je met die lui bewerkstelligt tot diepere problemen leidt. Ik heb zelden een probleem met elektronische of bankdiensten en heb zelden een helpdesk nodig. Ongeacht de verhalen die ik vooraf over Ziggo hoorde dacht ik er even doorheen te fietsen. Immers: alleen TV, geen internet, geen telefoon. Fluitje van een cent dus. Maar zelfs het regelen van een TV signaal heeft me nu al minstens een volle werkdag totaal gekost met volstrekt onwetend telefoonpersoneel. En vanmorgen heb ik enkele faktuurzaken met een overigens zeer vriendelijke jongeman 'geregeld', maar ook dat betekent weer de komende maanden de aangepaste fakturering mer arendsogen in de gaten houden. Welkom bij Ziggo!!! Doet me denken aan een jaar of 5 - 6 gelden toen ik naast de standaard analoge TV ook telefonie en internet van @Home aanschafte. Voordat ik uiteindelijk ALLE juiste kastjes en schakelaars in huis had was ik ook een halve hartaanval verder. Toen de hardware eenmaal in huis was was alles ook in een half uur aangesloten en verder probleemloos. Maar leren doen ze niet in dit soort monopolistische organisaties. Net als de KPN met z'n internettelefonie: al zo vaak de ultieme belofte dat BINNENKORT alle problemen zijn opgelost. Dat zal best maar aan de achterkant stapelen de nieuwe problemen zich weer op. Overigens: ik ben wel erg happy met het totale digitale pakket dat ik nu op mijn splinternieuwe 46" Panasonic plasma heb. :wink:
Link naar reactie
*slaat alle post van meer dan 3 regels over* eerst een hele dag eruit gelegen (inmiddels alweer 3 of 4 weken terug denk ik), en nu loopt af en toe de modem nog vast. Snap er niets van aangezien die niet vervangen is ofzo, athome heeft "alleen een nieuwe naam!!!" gekregen maar ze hebben het daar overhoop gehaald zo te zien. Kan er niet mee zitten, werk neemt tegenwoordig meer tijd in beslag dan mijn pc thuis ;)
Link naar reactie
[quote:1579dda9c1="Prin0096"]Een domme vraag bestaat niet. Een dom antwoord wel. Ziggo is ontstaan na de fusie van Multikabel, @Home en Casema. Zelf ben ik ook klant van Ziggo en ik heb weinig problemen.[/quote:1579dda9c1] ah ... dat is waarschijnlijk net als toen bij Chello/UPC in hun overname-periode. Daar waren er ook een heleboel gebieden waar mensen met problemen kwamen te zitten door het administratieve zooitje bij het bedrijf in kwestie. Ik vermoed dat er bij Ziggo ook een aantal regio's zullen zijn die 'geluk' hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...