anoniem Geplaatst: 16 juni 2008 Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Een betere titel kon ik niet verzinnen voor het volgende onderwerp. De meeste van ons weten wel dat als je ergens een bericht per e-mail of eventueel een popup krijgt? dat je daar beter niets mee kan doen. Zo ook ik weet dat natuurlijk :roll: Echter in deze kwestie ben ik de uitdaging aangegaan. zie hieronder de foto's en lees verder. [img:6b5fa2cd22]http://www.headoncountry.com/forum/prijs1.JPG[/img:6b5fa2cd22] [img:6b5fa2cd22]http://www.headoncountry.com/forum/prijs2.JPG[/img:6b5fa2cd22] Er word dus keihard zonder voorwaarden gezegt dat ik 1 van onderstaande prijzen heb gewonnen. op de 2de foto staat wat ik moet doen om mijn prijs te halen. Ik heb dus MT ON gesmst naar 4269. Dan krijg ik een bevestiging, vervolgens een vraag wie de vaste keeper is van ons elftal. en een half uurtje later een soort link op mijn telefoon, waar na klikken staat: [b:6b5fa2cd22]U mist het download bestand.[/b:6b5fa2cd22] Ook bij het intikken op mijn pc krijg ik dezelfde melding: [b:6b5fa2cd22]U mist het download bestand.[/b:6b5fa2cd22] hier de link: http://n80-bd4tyx.com/get?a=065128397&b=1162 (ik heb het tel. nummer aangepast, maar de melding blijft het zelfde) inmiddels heb ik achterhaald dat deze oplichting afkomstig is van MT50 http://www.mt50.nl/NL/products?clickid=cF0PIqblybE.sZR-5caMzbc-cy-BypLVoQ.. Er zijn weinig mensen die er zin in hebben, maar ik ben iemand die graag een gerechtelijke procedure aan gaat om mijn recht te halen. Er is door hun 2 keer gezegt dat ik een prijs gewonnen heb. En die ga ik krijgen ook! :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Gheheh, ik help het je hopen, maar heb er een hard hoofd in. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Ik hoef niets te hopen hoor. Hopen doe ik als ik geen keus zou hebben, Maar deze keus maak ik zelf. Ik heb nog nooit een rechtzaak verloren, en als ik voor deze kwestie een zaak aanspan komt het ook op mijn winnaars lijst. Ik ben op dat punt een vechtersbaas, en feiten zijn feiten. word vervolgt zegmaar :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Ik betwijfel het nog steeds. Anders hadden anderen ook wel al een rechtspraak aangegaan. Het zal wel leuk zijn als ik vanavond naar het nieuws kijk, en u dan in beeld zie :P 8) Nee, ik denk dat het op niets uitdraait, je bent gewoon keihard afgezet. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 De gedachte "anders zouden andere" is een gedachte waarin ik mij niet kan plaatsen. een voorbeeld: ik stond vorig jaar zomer bij een pin automaat in Hoofddorp. Er waren 2 automaten. echter stond er bij 1 van die automaten een rij van minstens 20 man! Bij die andere automaat stond helemaal niemand. Ik loop naar die automaat en pin vervolgens 20 euro. daarna gingen er allemaal hoofden opzij en kwamen er reacties als: [i:19b4889469]oohh.. doettie het wel?? [/i:19b4889469] Al die 20 mensen dachten dus dat die automaat kapot was, want anders hadden er immers wel mensen gestaan...... ja...... 99% gaat uit van zulke gedachte. Ik ben precies die een van de overige 1% .. :lol: Mensen proberen het nog geen eens, en denken gelijk negatief! Ik heb bewust een sms verstuurd naar 4269 en ben mij er van bewust dat het me ca 10 of 12 euro gekost heeft. Maar ik ben mij er ook van bewust dat de aanbieders een eventuele rechtzaak gaan verliezen! Dit gebeurd dagelijks, en als je zoiets doet, moet je wel weten waar je aan begint :wink: tot nu toe heb ik weten te achterhalen vanwaar het komt. En wacht nu een paar weken (12 dagen) af op hun bericht. Daarna ga ik fijn verder. Overgens is dit een procedure die wel 6 tot 8 jaar kan duren. dus vanavond zul je me niet in het nieuws zien :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Ben benieuwd. Vanwege de kosten zullen velen het wel laten om een rechtzaak aan te spannen. Als je je recht krijgt is dat natuurlijk mooi. Echter zulke sites hebben altijd wel kleine lettertjes, voorwaarden. Zo ook in je 1e plaatje. Beantwoord de finale vraag en win. Zo hebben ze altijd wel wat, niet te vertrouwen zulke advertenties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Dat had ik ook in de gaten, Echter weet ik ook dat de zin [b:cb1a7dc2bb]Beantwoord de finale vraag en win[/b:cb1a7dc2bb] geen enkele rechten kan ontlenen. Als je het strikt neemd staat die zin onder de foto's van 1 van de prijzen die ik gewonnen zou hebben. En op de 2de foto staat helemaal geen enkele voorwaarden. Vervolgens krijg ik een smsje dat ik de finale vraag goed heb beantwoord, en dat was het :lol: Nee, ALS dit tot een rechtzaak komt? moeten ze wel heel goede argumenten hebben om er van af te komen. De kosten vallen opzich wel mee (althans voor mij wel betaalbaar) daarbij worden alle kosten verhaalt op de winnaar van de eventuele rechtzaak. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 [quote:6d6b46f68b="eduard33"]daarbij worden alle kosten verhaalt op de winnaar van de eventuele rechtzaak.[/quote:6d6b46f68b] Ik mag toch hopen dat de verliezer moet betalen, anders kun je beter zorgen dat je geen zaak hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 [quote:d4253751ca="E gozeling"][quote:d4253751ca="eduard33"]daarbij worden alle kosten verhaalt op de winnaar van de eventuele rechtzaak.[/quote:d4253751ca] Ik mag toch hopen dat de verliezer moet betalen, anders kun je beter zorgen dat je geen zaak hebt.[/quote:d4253751ca] Haha ja idd.... @eduard: weet je zeker dat je hier ervaring mee hebt?:P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 ohja.. foutje.. :lol: :oops: Gaat al goed zo he? haha Laten we het een vormfout noemen :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Even bellen met de Helle Angels, hoe je vormfouten door de tegenpartij kan LATEN maken ;) en als het je lukt... let me know, ken tal van dit soort oplichterijen :lol: Over slapend rijk worden gesproken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Er is ook een tal van dit soort oplichterij! normalitier negeer ik het, maar deze was zo mooi, ik dacht: die uitdaging ga ik aan! :D Zoiets moet je ook rustig aanpakken, geen overhaaste dingen doen en alles volgens het boekje. ohwja.. en engele geduld is ook een welkome... maar die LCD tv loopt niet weg :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 [quote:a2ba57c2e9="eduard33"]daarbij worden alle kosten verhaalt op de winnaar van de eventuele rechtzaak.[/quote:a2ba57c2e9] Er van uitgaande dat je de verliezende partij bedoelt, de rechter [i:a2ba57c2e9]kan[/i:a2ba57c2e9] bepalen dat de verliezende partij de rechtzaak (of een gedeelte daarvan) moet betalen, maar is zeker geen vanzelfsprekend iets. Vreemde uitspraak van iemand die al vele rechtzaken heeft aangespannen en blijkbaar heeft gewonnen. ps, waar staat dat je een LCD-tv hebt gewonnen, ik zie allleen staan dat je 1 van deze prijzen hebt gewonnen. (Misschien wel die 1 week gratis MSN ;-) ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 [quote:7a6881dec2="Venzent"]Vreemde uitspraak van iemand die al vele rechtzaken heeft aangespannen en blijkbaar heeft gewonnen.[/quote:7a6881dec2] Vele rechtzaken? vele? tot nu toe 4. over een periode van 13 jaar. Waarbij ik zelf nog nooit de kosten gehad. Daarbij ga je er al vanuit dat de zaak morgen voor komt ofzo. Dat is zowiezo de eerste 5 jaar nog niet aan de orde. Ik ga deze uitdaging aan omdat ik dit soort dingen leuk vind om te doen als ze zo duimendik er bovenop liggen. Negatief ben ik zeker niet over de kwestie en de instelling van: "[i:7a6881dec2]ach.. word toch niks[/i:7a6881dec2]" heb ik zeker niet! Helaas hebben veelste veel mensen die gedachte. Dat maakt ook dat we in dit land nooit iets voor elkaar krijgen op volksgebied. Daarbij vraag ik mij af wat je motivatie is om het bijna op te nemen voor de reclame maker? Maar dat zal waarschijnlijk vanuit die zelfde negatieve gedachte komen... :wink: weekje gratis msn is ook leuk :P hoe dan ook, tot een rechtzaak is het zeker nog niet gekomen. Eerst een paar jaar brieven schrijven... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 [quote:0a145f8393="eduard33"]Tevens staat er: [b:0a145f8393]1 van de onderstaande prijzen.[/b:0a145f8393] Waarbij notabene nog: 1ste, 2de, 3de, 4de en 5de prijs bij vermeld staat.....[/quote:0a145f8393] Ja, precies, 1 van de onderstaande prijzen, dat kan dus net zo goed de 5e prijs zijn, hiep hiep hoi, je hebt 1 week gratis MSN'en gewonnen :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Ja ik las het verkeert... zat te luisteren naar de nabeschouwing.. :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 [quote:56d9b15896="eduard33"]Ja ik las het verkeert... zat te luisteren naar de nabeschouwing.. :lol:[/quote:56d9b15896] Dus "case closed" ? Of ga je 6 jaar lang in de pen klimmen om je week MSN'en op te eisen? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Nou... Ik zal je vertellen dat ik daartoe wel bereid ben ja! Ik kan slecht tegen onrecht! :evil: Als ik iets beloof doe ik het ook, dus verwacht ik dat van een ander ook. Daarnaast zouden we als trouwe Nederlandse burger zelf meer moeten doen om dit soort dingen tegen te gaan. Maar alleen red ik het ook wel :wink: Denk maar zo: Ik heb tijd te veel :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Nou, tot op heden is je nog geen onrecht aangedaan, misschien als je kontakt met ze opneemt, zeggen ze nog iets toe, misschien betalen ze de prijzen echt wel uit. Ga eens op speurtocht op de lijst met prijswinnaars op de site, doe eens navraag of het geen gefingeerde personen zijn en of ze echt iets gekregen hebben. Indien je echt tijd teveel hebt, leuke missie toch? of dit stukje tekst op hun site: [quote:8a6a776922] 2.3 Ik heb geen download link ontvangen. Omdat de content in de meeste gevallen als een download link wordt verzonden, dienen de WAP instellingen van je mobiele telefoon juist ingesteld te zijn. Afhankelijk van het type mobiele telefoon dat je gebruikt, moeten de WAP Push instellingen altijd aan staan. Raadpleeg de pagina geschikte toestellen om te zien of jouw mobiele telefoon geschikt is Wap Push download links te kunnen ontvangen. Indien je daarna nog twijfelt, kun je het best de handleiding van je mobiele telefoon raadplegen of contact opnemen met je provider. Providers NL: - ORANGE - TELFORT - T-MOBILE - VODAFONE - KPN 2.4 De download link werkt niet. Het kan zijn dat de Wap-instellingen van je mobiele telefoon niet juist ingesteld zijn. Raadpleeg de handleiding van je mobiele telefoon, of neem contact op met je provider. Providers NL: - ORANGE - TELFORT - T-MOBILE - VODAFONE - KPN [/quote:8a6a776922] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Nou, als je mijn eerste post nog eens leest? vind ik het niet echt recht wat me is gedaan. :? Ik heb inmiddels een mail gestuurd. Vrijdag gaat de 2de mijn pc uit. En de week erna de 3de. Daarna volgt er een brief via post. Daarna een aangetekende brief. En dan indien nodig nog 1. En ach.. 't kost een beetje, Maar ik vind het een leuk spelletje :D En vooral leerzaam. En een cursus rechten is iets duurder :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen