Ga naar inhoud

HCC doorgedraaid?

anoniem

Aanbevolen berichten

Ongetwijfeld zijn er HCC leden onder jullie. Wellicht heb je dan ook een schrijven ontvangen van de club waarin je wordt uitgenodigd om een "Profiel" aan te maken op de website. Met dat profiel kan men dan afgeschermde delen van de website bezoeken, etc., etc. Daar is blijkbaar goed over nagedacht :roll: , want de "Profielwizzard" is even de kluts kwijt wegens de grote belangstelling. Dat had m.i. vooraf bedacht kunnen worden, met zoveel leden..... Maar.....: waarom een profiel? Ieder HCC lid heeft immers al een "profiel": z'n lidnr. en pincode!! Een e-mail adres voor vragen hieromtrend is er niet(!). Een telefonisch consult bij de HCC heeft weinig opgeleverd. De man aan de telefoon wist geen antwoord te bedenken. Op mijn suggestie om bij die profielwizzard als profiel het HCC lidnr. + pincode te gebruiken werd positief gereageerd..! :wink: Of de wereld er beter op wordt.....? Don't ask me! *zucht*
Link naar reactie
*eh* maar in die brief stond toch dat je je lidnummer + code moest gebruiken om bij je 'profiel' in te loggen ? Volgens mij heb je je brief niet goed gelezen ... Dat ze het niet meteen aan je hccnet-mail koppelen komt doordat dat onderdeel niet voor alle leden bij hun variant zat. Schijnbaar wordt dat 'feature' ineens wel 'gratis' voor iedereen ... Ik snap zowiezo niet waarom er nog een apart forum bij zou moeten. Aan de andere kant lijkt dit forum in de lunchpauze van een medewerker te moeten worden onderhouden ... misschien dat de HCC zelf daar meer mankracht voor heeft, maar dat vraag ik me af.
Link naar reactie
Van die HCC-kaartjes heb je afgelopen jaar in ieder geval geen profijt gehad. :wink: Ff [url=http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2267244]Googlen[/url] leert me trouwens dat er dit jaar overigens wel weer HCC dagen staan gepland, in de RAI of jaarbeurs. Betwijfel of het ooit nog maar in de buurt gaat komen van de dagen van eerste helft jaren '90.
Link naar reactie
@JaFO: Inloggen met lidnr. + pincode....: da's correct. Maar, dat is bedoeld om die profielwizzard op te starten. Ik heb de brief dus toch goed gelezen... :wink: Maar: Het nut van dat profiel ontgaat me totaal. Zoals ik al zei: ieder HCC lid heeft al een profiel sinds-ie lid is. Nml. z'n lidnr. + pincode. Een hoop onzinnig gedoe dus eigenlijk! @Jeroen: Ik weet dat het geen C!T/IDG actie betreft, maar ik weet ook dat hier best wel wat HCC luitjes te vinden zijn..... Was (ben) benieuwd naar hun reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...