Ga naar inhoud

Wereldrecord-poging downloaden ...

anoniem

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
[quote:4daf52816f="gerben"]Hij staat al online en ik heb hem hier al draaien. Tweakers.net heeft een stapel links voor je: http://tweakers.net/meuktracker/17871/mozilla-firefox-30-final.html[/quote:4daf52816f] Ah bedankt, de link die ik kreeg toegemaild kreeg ik iedere keer "service unavailable" en dat mailtje zei ook dat als ik voor downloadday mee wilde tellen ik tot 18 juni 17:00 moest wachten, dikke vinger dus, maar heel erg bedankt. EDIT: nu ook draaiende, installatie ging echt snel, was binnen een paar seconden klaar, alleen PicLens moest even een andere versie van geïnstalleerd worden, al m'n andere add-ons werkten nog en ik hoefde ook helemaal niks in te stellen, want alles was netjes overgenomen van m'n FF2 installatie. Trouwens grappig die spellingchecker, viel meteen op tijdens het typen van deze edit.
Link naar reactie
mailtje beter lezen ;) ER stond dat je tot 17:00 op 18 juni de tijd hebt als je voor de 'recordpoging' mee wilt tellen. De link verwees bij mij nog naar versie 2.0.0.14. Ook de update vanuit Firefox lag even plat. De officieele site werkt nu weer : http://www.mozilla.com/en-US/firefox/?p=downloadday 7Mb maar ...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Momenteel wat te doen betreffende downloaden enz... Wel, ik zal niet op alle in- en outs ingaan, maar ik vraag mij toch wel gerede af: "Waarom, waaróm Downloaden ???". Ik snap er niets van... Waarom niet ? Wel, je kunt best wel wat downloaden natuurlijk, maar, maarrr... je moet daarna ook de tijd hebben om met het gedownloade spul wat te doen ! En dàt kost meestal nogal wat tijd ! Hebben wij die tijd ? In de meeste gevallen zal het antwoord (vanwege de jachtige wereld waarin wij nu eenmaal leven !) zal het antwoord daarop: Neen moeten zijn. Die tijd hebben wij niet ! Dit maakt direct duidelijk waarom downloaden zinloos is: - men heeft niet voldoende tijd om verder nog iets met de downloads te doen (er moet, om maar eens iets te noemen, bijvoorbeeld waarschijnelijk ook nog geforumd worden of zo-iets...). - heeft men die tijd wel ? dan moet men zich toch wel afvragen waar men de hele dag mee bezig is ?! Het is toch pure tijdsverkwisting, in je toch al korte leven hier op aard... pure tijdsverkwisitng waardoor je niet het maximale uit je leven haalt wat zou kunnen ?, toch ?! enzovoorts... Kortom: van welke kant je het ook bekijkt... downloaden is eigenlijk compleet zinloos !
Link naar reactie
[quote:40a0496a5b="Griffioen"]Momenteel wat te doen betreffende downloaden enz... Wel, ik zal niet op alle in- en outs ingaan, maar ik vraag mij toch wel gerede af: "Waarom, waaróm Downloaden ???". Ik snap er niets van... Waarom niet ? Wel, je kunt best wel wat downloaden natuurlijk, maar, maarrr... je moet daarna ook de tijd hebben om met het gedownloade spul wat te doen ! En dàt kost meestal nogal wat tijd ! Hebben wij die tijd ? In de meeste gevallen zal het antwoord (vanwege de jachtige wereld waarin wij nu eenmaal leven !) zal het antwoord daarop: Neen moeten zijn. Die tijd hebben wij niet ! Dit maakt direct duidelijk waarom downloaden zinloos is: - men heeft niet voldoende tijd om verder nog iets met de downloads te doen (er moet, om maar eens iets te noemen, bijvoorbeeld waarschijnelijk ook nog geforumd worden of zo-iets...). - heeft men die tijd wel ? dan moet men zich toch wel afvragen waar men de hele dag mee bezig is ?! Het is toch pure tijdsverkwisting, in je toch al korte leven hier op aard... pure tijdsverkwisitng waardoor je niet het maximale uit je leven haalt wat zou kunnen ?, toch ?! enzovoorts... Kortom: van welke kant je het ook bekijkt... downloaden is eigenlijk compleet zinloos ![/quote:40a0496a5b] volgens mij moet je óf in de politiek gaan óf filosoof worden :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...