anoniem Geplaatst: 30 mei 2008 Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Er wordt bij de release van FireFox v3.0 een poging gedaan voor het grootste aantal downloads binnen 24 uur. Hier kun je je opgeven zodat je een mailtje krijgt zodra de release er is : http://www.spreadfirefox.com/ Ach ... het is voor het goede doel, dus het moet kunnen, toch ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 ik had me al opgegeven, leek me wel een leuk idee.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Had me ook al opgegeven, maar ik denk dat het wel gaat lukken, vooral ook omdat het een record is dat nog niet in de Guinness book staat... :) desondanks wel een leuk streven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Voor de vorm wil ik wel meedoen, hoewel ikzelf een vervent Opera gebruiker ben. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Vorrige maand 145G in 23 uur 58 minuten :D Komt net te laat dus... 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Straks ligt de host plat, valt er niets te downloaden :p Maar ik doe niet mee, ga niet speciaal moeite doen om wat te downloaden op een niet door mij gekozen tijdstip wat ik toch niet gebruik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Ik gebruik al maanden (pré-)alpha en bèta versies van FF 3.0, maar heb me ook maar aangemeld :P. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2008 [quote:add63404c7="ArneLH"]Ik gebruik al maanden (pré-)alpha en bèta versies van FF 3.0, maar heb me ook maar aangemeld :P.[/quote:add63404c7]Er is ook al een RC2 versie beschikbaar btw... :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Vandaag is het zover ... de links zullen binnen enkele uur waarschijnlijk beschikbaar zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 rond 7 uur ja. [url]http://www.zdnet.be/news.cfm?id=86905[/url] ik heb niet gepledged, maar ik krijg em wel binnen via synaptic hoop ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 inderdaad ... ik zag het op het forum van die site staan toen ik me afvroeg waarom er nog geen link was verschenen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Hij staat al online en ik heb hem hier al draaien. Tweakers.net heeft een stapel links voor je: http://tweakers.net/meuktracker/17871/mozilla-firefox-30-final.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 [quote:4daf52816f="gerben"]Hij staat al online en ik heb hem hier al draaien. Tweakers.net heeft een stapel links voor je: http://tweakers.net/meuktracker/17871/mozilla-firefox-30-final.html[/quote:4daf52816f] Ah bedankt, de link die ik kreeg toegemaild kreeg ik iedere keer "service unavailable" en dat mailtje zei ook dat als ik voor downloadday mee wilde tellen ik tot 18 juni 17:00 moest wachten, dikke vinger dus, maar heel erg bedankt. EDIT: nu ook draaiende, installatie ging echt snel, was binnen een paar seconden klaar, alleen PicLens moest even een andere versie van geïnstalleerd worden, al m'n andere add-ons werkten nog en ik hoefde ook helemaal niks in te stellen, want alles was netjes overgenomen van m'n FF2 installatie. Trouwens grappig die spellingchecker, viel meteen op tijdens het typen van deze edit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 mailtje beter lezen ;) ER stond dat je tot 17:00 op 18 juni de tijd hebt als je voor de 'recordpoging' mee wilt tellen. De link verwees bij mij nog naar versie 2.0.0.14. Ook de update vanuit Firefox lag even plat. De officieele site werkt nu weer : http://www.mozilla.com/en-US/firefox/?p=downloadday 7Mb maar ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Effe flink doordownloaden, dan halen we China in. http://www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 [quote:56d71e5766]De link verwees bij mij nog naar versie 2.0.0.14. Ook de update vanuit Firefox lag even plat. [/quote:56d71e5766]Ik had het zelfde... Ook af en toe zo'n http 1.1 melding ofzow. Ik kon er in ieder geval uit opmaken dat de site goed bezocht werd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Wel grappig, er zijn maar twee landen waar FF3 echt veel gedownload is, namelijk de VS en Duitsland, de rest zit vaak niet veel hoger dan een kwart miljoen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2008 Momenteel wat te doen betreffende downloaden enz... Wel, ik zal niet op alle in- en outs ingaan, maar ik vraag mij toch wel gerede af: "Waarom, waaróm Downloaden ???". Ik snap er niets van... Waarom niet ? Wel, je kunt best wel wat downloaden natuurlijk, maar, maarrr... je moet daarna ook de tijd hebben om met het gedownloade spul wat te doen ! En dàt kost meestal nogal wat tijd ! Hebben wij die tijd ? In de meeste gevallen zal het antwoord (vanwege de jachtige wereld waarin wij nu eenmaal leven !) zal het antwoord daarop: Neen moeten zijn. Die tijd hebben wij niet ! Dit maakt direct duidelijk waarom downloaden zinloos is: - men heeft niet voldoende tijd om verder nog iets met de downloads te doen (er moet, om maar eens iets te noemen, bijvoorbeeld waarschijnelijk ook nog geforumd worden of zo-iets...). - heeft men die tijd wel ? dan moet men zich toch wel afvragen waar men de hele dag mee bezig is ?! Het is toch pure tijdsverkwisting, in je toch al korte leven hier op aard... pure tijdsverkwisitng waardoor je niet het maximale uit je leven haalt wat zou kunnen ?, toch ?! enzovoorts... Kortom: van welke kant je het ook bekijkt... downloaden is eigenlijk compleet zinloos ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2008 Och, het leven is per definitie zinloos, dus waarom zou je je daar druk over maken? Deze reactie ook. Of ik hem nou wel of niet schrijf, het leven gaat wel verder. :-) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2008 [quote:40a0496a5b="Griffioen"]Momenteel wat te doen betreffende downloaden enz... Wel, ik zal niet op alle in- en outs ingaan, maar ik vraag mij toch wel gerede af: "Waarom, waaróm Downloaden ???". Ik snap er niets van... Waarom niet ? Wel, je kunt best wel wat downloaden natuurlijk, maar, maarrr... je moet daarna ook de tijd hebben om met het gedownloade spul wat te doen ! En dàt kost meestal nogal wat tijd ! Hebben wij die tijd ? In de meeste gevallen zal het antwoord (vanwege de jachtige wereld waarin wij nu eenmaal leven !) zal het antwoord daarop: Neen moeten zijn. Die tijd hebben wij niet ! Dit maakt direct duidelijk waarom downloaden zinloos is: - men heeft niet voldoende tijd om verder nog iets met de downloads te doen (er moet, om maar eens iets te noemen, bijvoorbeeld waarschijnelijk ook nog geforumd worden of zo-iets...). - heeft men die tijd wel ? dan moet men zich toch wel afvragen waar men de hele dag mee bezig is ?! Het is toch pure tijdsverkwisting, in je toch al korte leven hier op aard... pure tijdsverkwisitng waardoor je niet het maximale uit je leven haalt wat zou kunnen ?, toch ?! enzovoorts... Kortom: van welke kant je het ook bekijkt... downloaden is eigenlijk compleet zinloos ![/quote:40a0496a5b] volgens mij moet je óf in de politiek gaan óf filosoof worden :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen