anoniem Geplaatst: 12 mei 2008 Delen Geplaatst: 12 mei 2008 Hallo wij zijn Freerunning crew n0_gravity en wij freerunnen. Wij hebben een filmpje gemaakt en die willen we graag delen. [url]http://www.youtube.com/watch?v=N8Feh3ZOD0E[/url] Geef tips & comments, kritiek is ook welkom maar wel met mate. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2008 Je wil "tips & comments" van bezoekers van een [u:9a0471dead]computer forum[/u:9a0471dead] op een filmpje van mensen die aan het "freerunnen" zijn...? Ik begrijp dat de mensen die hier komen niet alleen maar geinteresseert zijn in computer gerelateerde zaken, maar aannemen dat ze iets zinnigs zullen zeggen over een freerunnen filmpje is toch wel een redelijke "stretch"... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2008 Ziet er wel geinig uit, en ook nogal lastig, alleen beetje saai dat jullie alledrie hetzelfde doen en een nogal saaie plek hebben uitgekozen om het te doen (klein kinderspeeltuintje). Als jullie een wat meer afwisselende omgeving zouden gebruiken en alledrie op een andere manier over de obstakels heengaan is het denk ik al een stuk leuker. Moet trouwens wel zeggen dat ArneLH gelijk heeft wat betreft het thuishoren van een filmpje over freerunnen op een computerforum, ook al is het in het offtopic gedeelte. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2008 Waar zijn de bloopers? ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2008 SPAM !! Just kidding ;) Laat ik het zo zeggen: Ik kan het niet, maar ik vind er geen hol aan.. De omgeving is inderdaad ietwat saai. Pak een oude loods ofzo waar wat zooi instaat waar je op en af kan springen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2008 Iets meer variatie kan geen kwaad hoor. :P Maar de dingen die jullie deden waren wel gaaf. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2008 ik blijf persoonlijk liever op mn bureaustoel zitten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2008 Tips... pffff... Ok, eh... probeer eens door een brandende hoepel heen te springen. En misschien kunnen jullie alle drie wat meer vertraagd springen zoals die ene? Toegegeven, een beetje flauw, maar ik zou niet weten wat voor tips ik zou kunnen geven :wink: Ik moet zeggen dat ik er respect voor heb, voor freerunners in het algemeen. Ten eerste doen ze iets wat ik nooit heb gekund, of ooit zal kunnen en ten tweede laten ze zien dat er heel wat meer is dan alleen jezelf kapot zuipen in het weekend en in het winkelcentrum ouwe vrouwtjes na schreeuwen. (Het beeld wat veel mensen van jongeren hebben en wat helaas door veel jongeren wordt bevestigd) Voor mij is een goeie freerunner een topsporter. Dat zie ik in dit filmpje nog niet helemaal terug, maar dessalniettemin respect. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2008 En wat is nou eigenlijk het verschil tussen Freerunnen en Parcour? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2008 Volgens [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Freerun#Free_running_en_free-style_parkour]Wikipedia[/url]: [quote:684522a808]De originele discipline heet parkour, maar kort na de uitvinding hiervan kwam een Engelse groep met een op parkour gebaseerd concept genaamd free running, dat later free-style parkour (ookwel tricking) werd genoemd. Het verschil tussen parkour en free-style parkour is de stijl. Bij free-style parkour is het de bedoeling om zo sierlijk mogelijk van punt A naar B te gaan met daarbij bewegingen zoals 360's en salto's, terwijl het bij (het originele) parkour gaat om de eigen weg zo efficiënt en zo snel mogelijk af te leggen en mentale en fysieke obstakels daarbij te passeren. Bij parkour horen alleen snelle en efficiënte bewegingen.[/quote:684522a808] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2008 Er zijn trickjump-filmpjes met meer samenhang dan dit ... ok, dat is dan wel in een fps ipv in 'het echie', maar toch. http://www.youtube.com/watch?v=KZDK1avGDwI En ja ... waar zijn die bloopers ? Denken jullie er wel bij na wat er kan gebeuren als zo'n salto van een speeltoestel mislukt en je met je hersens op het beton te pletter valt ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2008 Film niet met tegenlicht! Je automatische lichtbalans zorgt ervoor dat je voor de rest iets meer ziet, omdat hij de felle lucht probeert te compenseren, waardoor de rest donker wordt. En als je 's avonds filmt, probeer dan een goede lichtbron te regelen, bijv een sterke zak/bouwlamp. Beter kan je natuurlijk overdag filmen, maar dat geeft weer het tegenlichtprobleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2008 Wanneer komt het neqbreeq moment? Volgens mij is dit gewoon spam voor je filmpje..... lekker boeiend... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen