anoniem Geplaatst: 13 april 2008 Delen Geplaatst: 13 april 2008 Ik heb een eigen server in USA en heb daar verschillende websites erop. Het is een hobby van mij. Mijn websites bieden verschillende kleine diensten aan waar leden voor kunnen betalen. Alle betalingen lopen via Paypal :P Ook betaal ik voor de server met Paypal. Af en toe laat ik geld overmaken van Paypal naar mijn postbankrekening. Perfect man!! Maar ik ben van plan om binnenkort naar de Nederlandse Antillen te verhuizen. Volgens de regels van Paypal moet ik mijn Nederlandse Paypal account sluiten en een Paypal account openen voor de Nederlandse Antillen. Maar met een Paypal account van de Nederlandse Antillen kan je alleen betalingen doen, je kan geen betalingen otvangen. Ik baal hier ontzettend van :( Ik wil mijn hobby niet opgeven!! Weet iemand misschien een oplossing hiervoor? Als ik gewoon mij Nedrelandse Paypal account blijf houden, dan merken ze via de IP adres dat ik vaak inlog vanuit het buitenland en wordt mijn account geblokkeerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2008 ik stuur je ff een PB met uitleg. Ik ben veelgebruiker van paypal. Maak je overgens geen zorgen om IP's enzo... daar kijkt paypal niet naar, zou ook niet kunnen, want dan kun je nergens meer zaken doen. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2008 [quote:64620cbcc8="eduard33"]ik stuur je ff een PB met uitleg. Ik ben veelgebruiker van paypal. Maak je overgens geen zorgen om IP's enzo... daar kijkt paypal niet naar, zou ook niet kunnen, want dan kun je nergens meer zaken doen. :wink:[/quote:64620cbcc8] Ik heb op verschillende forums gelezen dat Paypal je account blokkeert als ze merken dat je vaak inlogt vanuit een andere IP adres. Ik vond dit toen ook een beetje raar want met Paypal moet je zaken kunnen doen. Dat kan ook betekenen dat je vaak vanuit het buitenland moet inloggen. Ik heb Paypal daarover een vraag gesteld maar daar doen ze heel geheimzinnig over!! Ik krijg nooit een duidelijk antwoord op mijn vraag. Maar ik stuur je straks een PB en dan praten we verder. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2008 Paypal is vreselijk conservatief! Naar hun zeggen: omdat de europese regelgeving boven klantvriendelijkheid gaat... Maar een account blokkeren omdat je vanuit een ander land inlogt is absolute bull! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen