anoniem Geplaatst: 29 maart 2008 Delen Geplaatst: 29 maart 2008 [color=green:a8226dcc1c]Ervoor:[/color:a8226dcc1c] Ik heb een Camera gratis gekregen, van de vriendin van me vader, maar nou waren die oplaadbare batterijen niet goed, dus ben ik de stad ingeweest, en na veel zoeken, kwam ik uit bij de action, en daar heb ik voor €3,70 4 oplaadbare fotobatterijen kunnen krijgen. Van het merk: PowerBase. [color=red:a8226dcc1c]Het probleem:[/color:a8226dcc1c] Nou moeten deze dus 12 uur opladen, dat stond op de batterij, als je ze [u:a8226dcc1c]normal[/u:a8226dcc1c] wilt opladen. Ik heb ze er dus 11 uur ingedaan ('s ochtends) is het dan het handigst, om ze eruit te halen, en ze er dan morgen er weer in doen. Of als ik naar bed ga, ze er in laten zitten, en ze er morgen weer uithalen? Bedankt! -Larsisgoed9 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2008 Het is verstandig om de opgegeven laadtijd niet (teveel) te overschrijden. Overlading verkort de levensduur en bovendien kunnen die dingen "loeiheet" worden! Dan is het dus verstandiger om het laden "op te splitsen". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2008 99% van de huidige laders bevat een overladingsbeveiliging, (Zelfs de prul die ik uit hongkong via eBay voor een paar euri laat komen) dus dat zit wel snor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2008 Dat ene uurtje is niet belangrijk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen