Ga naar inhoud

Wist u dat.....

anoniem

Aanbevolen berichten

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:72a94fe37d="eduard33"][quote:72a94fe37d]wist U dat dit je reinste onzin is ?[/quote:72a94fe37d] Waarom gebeurd dat dan wel bij mijn bananen? :lol: [/quote:72a94fe37d] wat voor bananen koop je dan ? die van de C1000 van 7 voor 2 eurie ? of gewoon een trosje van 'zoveel ie weegt kost ie' ? want dat laatste doe ik, en dat werkt gewoon.
Link naar reactie
Dit topic gaat inmiddels over bananen... hahahaha [b:9f1fc7b732]Het grote bananen topic[/b:9f1fc7b732] :lol: Kweenie... Gewoon bij de AH. Die er het mooist uitzien die koop ik.. Ik ben onmogleijk instaat mezelf arm te eten.. dus wat't kost boeid me niet. Ze waren mooi geel, volgende dag vies bruin...... :cry:
Link naar reactie
Wist U dat, draadnagels ten onrechte spijkers worden genoemd?, spijkers zijn gesmeed en kunnen wel nagels genoemd worden, zoals de hoefnagel. Dat er meerdere soorten kruiskoppen zijn, waarvan de Phillips en Pozidriv de meest gebruikte zijn maar die je niet moet omwisselen omdat de punthoek en het aantal gripvlakken anders is? Dat Bahco een merk is en geen verstelbare moersleutel? zoals er ook zijn, een parker, een zelftappende plaatschroef of popnagel, een blindklinknagel. Dat een boutenschaar ook wel een betonschaar wordt genoemd maar feitelijk niet de juiste benaming is? Dat als er iets roods tegen een lamp vliegt, dat het gewoon puur toeval is?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...