anoniem Geplaatst: 9 maart 2008 Delen Geplaatst: 9 maart 2008 Ik vraag mij eigenlijk af wat nou helemaal het doel is van "Car Spotter" (Weet wat een auto kost en kan... reclame van de tv). Wie gebruikt dat nou ? en waarom ? Is het zo dringend om te weten hoeveel die auto kost, om het te smsen en niet te kunnen wachten om gratisch thuis te googlen ? Hoe staan jullie hier tegenover.. ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2008 Ik ken het niet, maar och... zolang er gekken zijn die voor dat soort dingen betalen, dan zijn er ook bedrijven die daar geld mee verdienen. Marktwerkting. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2008 Ja klopt op zich weer wel ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2008 Soms is het nog goedkoper om op je mobiel te gaan internetten. Ff naar de rdw site en je weet het bedrag, ff naar autoweek en je hebt de prestaties. Tis net zo iets als die ringtones, gebruik wel een mp3 als ringtoon. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2008 Soms ja.. maar alleen als je een internet abbo hebt voor je mobiel neem ik aan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2008 Op RDW.nl staan aantal Kilowatts en de cilinderinhoud ook vermeld, dus je hoeft al niet eens naar autoweek toe. Is gewoon alleen een koppeling met RDW vermoed ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2008 Klopt, maar op de RDW site staat bijv. niet de top snelheid en 0-100KMH vermeld. Dat zou je wel moeten krijgen met zo'n service. Als je een kenteken van een kitcar zou invoeren zou niet zoveel eruit krijgen lijkt me. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2008 ze willen er alleen maar veel geld mee verdienen zoals met alle dingen waarbij je moet smsen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2008 60 cent per bericht :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2008 en dan komen de sms kosten van je mobiel er ook nog bij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2008 [quote:2122bbbd8d="computer251"]ze willen er alleen maar veel geld mee verdienen zoals met alle dingen waarbij je moet smsen.[/quote:2122bbbd8d] Ja, goh. Tuurlijk willen ze er geld mee verdienen. Ze doen het niet voor hun lol neem ik aan. Dit is trouwens wel een maand geleden dat hier het laatst is gereageerd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen