anoniem Geplaatst: 3 december 2007 Delen Geplaatst: 3 december 2007 Zondag deze film in de bios gezien, en ik moet zeggen dat ik het een goede film vindt. Een goede actie film die de vaart er goed inhoud. Zelfs de verhaallijn is goed uitgewerkt. Ik vind deze film beter als tombraider, zeker de moeite waard om te kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2007 Ok, ik was aan het twijfelen of ik deze film wel wilde gaan zien. Ik ben wel fan van de game serie maar over het algemeen vallen films die gebaseerd zijn op games nog al tegen. Ik ga hem nu wel kijken denk ik (probleem is dat mijn film kijken buddy deze pertinent niet wil gaan zien... :roll: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2007 heb hem ook gezien, best wel een toffe film. leuke humor ook bij momenten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2007 Inderdaad leuke humor, zoals dat stukje dat hij via zijn balkon door middel van een touw naar beneden springt en dan terug komt in een kamer beneden hem. Wat die twee bewoners van die kamer op dat moment aan het doen zijn. :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2007 haha ja. denk trouwens dat ik zowat de enige was in heel de zaal die het doorhad, aangezien niemand anders lachte. :-D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2007 Of jij was de enige die het spel kent. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2007 [quote:cef9a69bdb="dutchlion"]Ik vind deze film beter als tombraider [...][/quote:cef9a69bdb] Dat is ook niet zo heel moelijk he... [/tussendoor] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2007 Hmm.. Ik wist niet dat deze film hier al in de bioscoop was! :o Het word maar eens tijd dat ik hem ga kijken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen