anoniem Geplaatst: 21 november 2007 Delen Geplaatst: 21 november 2007 Wat ik niet wist, is dat "Tips & Trucs" (ook IDG) eveneens een [url=www.tipsentrucs.nl]website[/url] heeft en ook een forum..... Nou ben ik misschien wat kortzichtig, maar was / is het niet aanmerkelijk zinvoller om deze krachten te bundelen en hier 1 forum van te maken; ook via beide websites bereikbaar? Immers: beide zijn IT gerelateerd en beide zijn IDG. Wie vertelt mij de logica? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Hetzelfde als je hier vroeg? [quote:6d71c63bcf="[url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1254591#1254591]lion[/url]"]Als abonnee op Tips&Trucs las ik dat men ook hier inmiddels een website (die was er toch nog niet....?) voor "bedacht" heeft....... Met forum!! Maar is dat wel zo zinvol? Het zijn toch beide IT gerelateerde fora? Waarom is het niet mogelijk om 1 gemeenschappelijk forum te maken? Kortom: wat zijn de voordelen van die "gescheiden" constructie?[/quote:6d71c63bcf] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 Volkomen juist! :wink: De bedoeling was om reacties los te weken aan beide zijden.... (Maar dat lukt blijkbaar nog niet helemaal). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2007 Ik snap het wel, maarreh.... dit is een "crosspost" en gaat dus op slot. t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen