anoniem Geplaatst: 29 oktober 2007 Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Ok ... geef maar toe, wie was hier vergeten de klok te verzetten ? Ik niet in ieder geval ... ik moet zo vroeg op :P (helaas :( ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Present! Ik was gister een uur te vroeg bij de rugbyclub, vroeg me al af waar iedereen was, en of de wedstrijd misschien afgelast was. Heeft toch iets van tien minuten geduurd voordat ik mezelf bedacht dat ik wintertijd vergeten was. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 *Phrea kwam er vandaag pas achter. :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik was het ook niet vergeten. Want ik heb 2 radio controlled klokken en -horloges. De overige klokken heb ik in de loop van de zondag gelijk gezet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 [quote:3dbaf7948e="jolo"]Ik was het ook niet vergeten. Want ik heb 2 radio controlled klokken en -horloges. De overige klokken heb ik in de loop van de zondag gelijk gezet.[/quote:3dbaf7948e]Hmm, die heb ik niet, gelukkig was ik om drie uur/twee uur nog wakker en heb alle klokken dus maar even zelf gelijk gezet. Heb ik het twee keer 3 uur zien worden :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2007 Alle fysieke klokken heb ik wel direct op de zondag goed gezet, maar ik kwam er vandaag nog wel achter dat ik de tijd instelling op dit forum nog even moest aanpassen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik heb gewoon om 3 uur de klok verzet. Ik had mijn ouders beloofd om om 3 uur thuis te zijn, had ik door de wintertijd mooi een extra uurtje :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen