anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Hey mensen, Wie van jullie hebben er allemaal een (bij)baantje? Ikzelf werk als vakkenvuller in de albert heijn, maar ben daar ondertussen helemaal zat van :( . Dus ik dacht eens even kijken wat anderen hier allemaal doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 In mijn studie tijd heb ik jarenlang folders bezorgd, en als ouvreur in een bioscoop gewerkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Zeven jaar in een cafetaria gestaan, half jaartje hulpkok nog in een grillrestaurant. Heb er nog steeds een horeca-hart van! :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik werk als ochtend bezorger van landelijke kranten. Verdient goed :) en met kerst :D. Kreeg vorig jaar €50 euro van een mevrouw :o. Alleen jammer dat m'n depot houder niet zo slim is(punaise in een ijzeren paal drukken werkt niet XD). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 "vroegah" wat kwekerijwerk gedaan in de vakanties. Daarna was ik pizzarijder :) Tijdens mijn studie was ik ehh.. hoofdkassier bij de local supermarkt. En nu.. tja.. is wel duidelijk zo denk ik :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik ben begonnen op 16-jarige leeftijd als verkoopmedewerker slagerij van een supermarkt. Was vrij zwaar en vies werk. Daarna ben ik gaan werken in een Callcenter (Tele2 als opdrachtgever) als CSR (Customer Services Representitive) ofwel gewoon in de lijn. Heb me inmiddels een beetje opgewerkt. Ben nu floorwalker/floormanager (dwz. vragen beantwoorden, mensen aan het werk zetten, taken verdelen) en chat agent (jaja, chatten in de baas zn tijd :lol: ) Quote Link naar reactie