anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Hey mensen, Wie van jullie hebben er allemaal een (bij)baantje? Ikzelf werk als vakkenvuller in de albert heijn, maar ben daar ondertussen helemaal zat van :( . Dus ik dacht eens even kijken wat anderen hier allemaal doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 In mijn studie tijd heb ik jarenlang folders bezorgd, en als ouvreur in een bioscoop gewerkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Zeven jaar in een cafetaria gestaan, half jaartje hulpkok nog in een grillrestaurant. Heb er nog steeds een horeca-hart van! :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik werk als ochtend bezorger van landelijke kranten. Verdient goed :) en met kerst :D. Kreeg vorig jaar €50 euro van een mevrouw :o. Alleen jammer dat m'n depot houder niet zo slim is(punaise in een ijzeren paal drukken werkt niet XD). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 "vroegah" wat kwekerijwerk gedaan in de vakanties. Daarna was ik pizzarijder :) Tijdens mijn studie was ik ehh.. hoofdkassier bij de local supermarkt. En nu.. tja.. is wel duidelijk zo denk ik :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik ben begonnen op 16-jarige leeftijd als verkoopmedewerker slagerij van een supermarkt. Was vrij zwaar en vies werk. Daarna ben ik gaan werken in een Callcenter (Tele2 als opdrachtgever) als CSR (Customer Services Representitive) ofwel gewoon in de lijn. Heb me inmiddels een beetje opgewerkt. Ben nu floorwalker/floormanager (dwz. vragen beantwoorden, mensen aan het werk zetten, taken verdelen) en chat agent (jaja, chatten in de baas zn tijd :lol: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Bijbaantjes.... vakantiebaantjes (magazijnwerk op me 14e en binnen dat bedrijf tm 18e oid van alles gedaan in vakanties, administratie (werkbriefjes) en op de IT afdeling wat dingen) Daarna als heus bijbaantje bij de P&O Northseaferries als manusje van alles (met zo'n schiphol karretje koffers aan en van boord rijden, lampen fixen en bij het laden bij de auto's de boardingkaartjes checken en scheuren, manusje van alles dus) En toen het leukste in de r'damse haven auto's verplaatsen en in/uitschepen op een car-terminal. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Ben nog bezig aan m'n eerste bijbaantje. 'K werk bij de caravans (caravan centrum de smokkelhoek in kapelle) als manusje van alles (dus doe ik alles waar de andere mannen geen zin in hebben). :D Bevalt me nog best goed en ik hoop dat ik er nog een poosje mag blijven. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 ik heb gedaan/doe nog steeds: - folders - krantenwijk - bijna 7jr horeca gedaan - websites gebouwd - tijdje bij Switch Computers te Oldenzaal gewerkt, afdeling administratie - daarna PC's gebouwd bij Quote (onderdeel van Switch) - verkoper ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Heb tijdens mijn studie heel even tijdschriften bezorgd en daarna een paar jaar als medewerker technische dient bij de V&D gewerkt (klinkt spannender dan het is, maar het was wel leuk) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Eerst folders bezorgt, daarna in een winkel gestaan, en nu weer folders. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 [quote:0a18ffefa3="MReLecTro"]ik heb gedaan/doe nog steeds: - folders - krantenwijk - bijna 7jr horeca gedaan - websites gebouwd [b:0a18ffefa3]- tijdje bij Switch Computers te Oldenzaal gewerkt, afdeling administratie - daarna PC's gebouwd bij Quote (onderdeel van Switch)[/b:0a18ffefa3] - verkoper ;)[/quote:0a18ffefa3] Hoe beviel/bevalt dat bij switch? Dat bedruhf ligt in mijn woonplaats dus ben ik wel benieuwd naar :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 nou, de 'switch' waar ik het over heb, is failliet gegaan, en in andere handen overgegaan. dat ze nog steeds in Oldenzaal zitten, verbaasd me eigenlijk wel, maar goed. was wel leuk werken daar @ Quote, alleen beetje jammer dat er continue gezever was dat het niet opschoot (vond 40 pctjes per dag bouwen best veel, vonden zij blijkbaar niet). Achja, ik werk nu heerlijk in Hengelo bij een bedrijf, waar ik ook nog steeds met computers werk ;) en af en toe wat in/bij bouw ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 - Plantjes stekken @ boerenbedrijf, daar was ik zo weer weg want het was gewoon kinderarbeid onderhand... - Tijdje in het AZU gewerkt (als 15 jarige 6 euro per uur, niet slecht toch?) - daarna zwart bij een detacheringsbureau gaan werken als manus van alles, 5 euro per uur - vakantiewerk: vitras thuiszorg - nu werkloos, in de kerstvakantie weer ff bij het AZU (hoop dat ik als 17 jarige dan wat meer krijg, hehehehe) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik werk 's zaterdags bij de Albert Heijn als kwaliteitsmedewerker. Op m'n 16e hier begonnen en nu werk ik hier inmiddels alweer bijna 3 jaar. Binnenkort ga ik solliciteren voor (lijn) taxichauffeur voor in het weekend 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 12 t/m 15 jaar folders gedaan 16 jaar half jaartje mc donalds (wat een kutwerk) daarna bij de toenmalige TPG post aan de slag gegaan als zaterdagswerker, dit doe ik nu nog steeds (ruim 3,5 jaar al) en bevalt prima. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Van de zomervakantie heb ik bij Gistron gewerkt, spullen verzamelen uit het magazijn. Misschien heb ik jullie orders wel bij elkaar geraapt :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 [quote:a19659573b="FTI"]- vakantiewerk: vitras thuiszorg [/quote:a19659573b]Hee, heb sinds 3 jaar ook een bijbaantje als oproeper in de thuiszorg, o.a. medicijnen aanreiken, aftekenen. :) [size=9:a19659573b] Hoorde vandaag dat de zorg weer flink duurder wordt. Kampioen strijkstok was dus, is dus en blijft dus de pillenfabriek. [/size:a19659573b] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2007 Ja, dat van mij was meer het schoonmaak deel :) Overgins ontzettend leuk om te doen, met al die ouwe knarren 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2007 mijn bijbaantje is inslaper bij hestens in Amsterdam . wel zeer stil en zaai werk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen