Ga naar inhoud

Bijbaantjes

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben begonnen op 16-jarige leeftijd als verkoopmedewerker slagerij van een supermarkt. Was vrij zwaar en vies werk. Daarna ben ik gaan werken in een Callcenter (Tele2 als opdrachtgever) als CSR (Customer Services Representitive) ofwel gewoon in de lijn. Heb me inmiddels een beetje opgewerkt. Ben nu floorwalker/floormanager (dwz. vragen beantwoorden, mensen aan het werk zetten, taken verdelen) en chat agent (jaja, chatten in de baas zn tijd :lol: )
Link naar reactie
Bijbaantjes.... vakantiebaantjes (magazijnwerk op me 14e en binnen dat bedrijf tm 18e oid van alles gedaan in vakanties, administratie (werkbriefjes) en op de IT afdeling wat dingen) Daarna als heus bijbaantje bij de P&O Northseaferries als manusje van alles (met zo'n schiphol karretje koffers aan en van boord rijden, lampen fixen en bij het laden bij de auto's de boardingkaartjes checken en scheuren, manusje van alles dus) En toen het leukste in de r'damse haven auto's verplaatsen en in/uitschepen op een car-terminal.
Link naar reactie
[quote:0a18ffefa3="MReLecTro"]ik heb gedaan/doe nog steeds: - folders - krantenwijk - bijna 7jr horeca gedaan - websites gebouwd [b:0a18ffefa3]- tijdje bij Switch Computers te Oldenzaal gewerkt, afdeling administratie - daarna PC's gebouwd bij Quote (onderdeel van Switch)[/b:0a18ffefa3] - verkoper ;)[/quote:0a18ffefa3] Hoe beviel/bevalt dat bij switch? Dat bedruhf ligt in mijn woonplaats dus ben ik wel benieuwd naar :wink:
Link naar reactie
nou, de 'switch' waar ik het over heb, is failliet gegaan, en in andere handen overgegaan. dat ze nog steeds in Oldenzaal zitten, verbaasd me eigenlijk wel, maar goed. was wel leuk werken daar @ Quote, alleen beetje jammer dat er continue gezever was dat het niet opschoot (vond 40 pctjes per dag bouwen best veel, vonden zij blijkbaar niet). Achja, ik werk nu heerlijk in Hengelo bij een bedrijf, waar ik ook nog steeds met computers werk ;) en af en toe wat in/bij bouw ;)
Link naar reactie
- Plantjes stekken @ boerenbedrijf, daar was ik zo weer weg want het was gewoon kinderarbeid onderhand... - Tijdje in het AZU gewerkt (als 15 jarige 6 euro per uur, niet slecht toch?) - daarna zwart bij een detacheringsbureau gaan werken als manus van alles, 5 euro per uur - vakantiewerk: vitras thuiszorg - nu werkloos, in de kerstvakantie weer ff bij het AZU (hoop dat ik als 17 jarige dan wat meer krijg, hehehehe)
Link naar reactie
[quote:a19659573b="FTI"]- vakantiewerk: vitras thuiszorg [/quote:a19659573b]Hee, heb sinds 3 jaar ook een bijbaantje als oproeper in de thuiszorg, o.a. medicijnen aanreiken, aftekenen. :) [size=9:a19659573b] Hoorde vandaag dat de zorg weer flink duurder wordt. Kampioen strijkstok was dus, is dus en blijft dus de pillenfabriek. [/size:a19659573b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...